Triumph Speed Triple topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook weer thuus.

Ben met 2 brabantse collega's binnendoor naar renswoude, achterveld, t glind, nijkerk, bunschoten, anna's hoeve naar huis gereden. Ze waren het er over eens dat je hier in de buurt lekker kon rijden :)

Was een mooi stukje binnendoor, nog mijn excuus voor de verwarring met betrekking tot de goudreinet.
 
Ik ben ook weer thuus.

Ben met 2 brabantse collega's binnendoor naar renswoude, achterveld, t glind, nijkerk, bunschoten, anna's hoeve naar huis gereden. Ze waren het er over eens dat je hier in de buurt lekker kon rijden :)

Was een mooi stukje binnendoor, nog mijn excuus voor de verwarring met betrekking tot de goudreinet.


Geniet ervan DW *O* *O* *O*
LEKKER BBQ :Y
*O*
 
Vanmiddag naar de MFMM geweest in Amersfoort. Slechts enkele Triumph's gezien. Had het gevoel dat door de overmacht aan politie de sfeer bedrukt was. We leken wel criminelen zoals iedereen op de film gezet werd. Tevens overactieve motoragenten die op elk geluid wat op burnen leek afgingen. Verdekt opgesteld staande motoragenten enz......

Jammer dat een meeting die draait om het zien en gezien worden zo verloopt.
Als de organisatie nou gewoon iedereen die zich aanmeldt een mailtje stuurt met de échte locatie dan heb je geen last van al die wouten ;)
 
Dus jij zegt: Niet laten resetten :?
Als je het contact aanzet moet je even luisteren of je naast de benzinepomp ook de klep open en dicht hoort gaan. Bij mij is het vaak zo dat als ik dat niet meer hoor (en dus het oranje lampje blijft branden) de klep na een poos rijden wel weer werkt. Maar soms wil die gewoon echt niet meer en dan laat ik 'm bij een (Triumph) dealer even resetten. Kost een paar minuutjes maar geen geld ;)
 
Als de organisatie nou gewoon iedereen die zich aanmeldt een mailtje stuurt met de échte locatie dan heb je geen last van al die wouten ;)

ben eigenlijk best jaloers; ik moest r vrij voor nemen vandaag om naar de mfmm te kunnen, terwijl al die agenten op de brommert gewoon betaald werden (en waarschijnlijk ook nog s een dikke 200% vingen, zo op zondag... B| )

troost me met de gedachte dat ze r waarschijnlijk liever zonder opzichtige gele hesjes bij hadden willen zijn geweest, terwijl ze al burn-out makend nog een biertje opentrokken en toekeken hoe een 'mede vrije collega' op z'n achterwiel voorbij kwam

:o
 
zo, ook weer thuis na een ritje binnendoor :]

wat aan mn veringinstellingen gesleuteld onderweg, in de hoop dat t misschien wat onbalans ergens was, maar niets bleek echt te helpen.

thuis speedy opgebokt en er zit idd speling op mn achteras, kan de velg gewoon heen en weer bewegen B|

goed, ding stond toch al op de nominatie om vervangen te worden, dus dat komt goed :Y

straks s ff kijken of er wat foto's gelukt zijn, was weer gezellig :]

waar kwamen die chickies eigenlijk opeens vandaan, old'skool gixxxer vriendjes :?
:Y *O* :Y *O* :Y
Het gaat allemaal wel lukken om je SPEED in orde te krijgen :]
:W
 
Ik ben ook weer thuus.

Ben met 2 brabantse collega's binnendoor naar renswoude, achterveld, t glind, nijkerk, bunschoten, anna's hoeve naar huis gereden. Ze waren het er over eens dat je hier in de buurt lekker kon rijden :)

Was een mooi stukje binnendoor, nog mijn excuus voor de verwarring met betrekking tot de goudreinet.

de verwarring was nog niet zo erg, maar die rij van 8 motorfietsen die bijna op elkaar lag gestapeld vanwege jouw niet heel briljante ondoorzichtige remactie.... :X :N

:+
 
nou ff deze volmaken dan :)
alle zieken beterschap
alle jarige gefeliciteerd.

en een warme douche voor hyperpro, pluim, of dikke veer mag ook :)

belde op naar Werkendam, dat van mijn stuurdemper de rubbere ringetjes waren uitgedroogt
sturen ze gewoon gratis nieuwe op, geen paar meer tig :)

had ook geen rubbere steunen voor de demping regelaar, dus belde alphen op of ze daar die rubbers op voorraad hadden, daar aangekomen, gaf hij ze aan me, vroeg wat kosten ze, hij zij veel plezier er mee , dus gratis, top hoor :)
IMG_1913.jpg
 
nou ff deze volmaken dan :)
alle zieken beterschap
alle jarige gefeliciteerd.

en een warme douche voor hyperpro, pluim, of dikke veer mag ook :)

belde op naar Werkendam, dat van mijn stuurdemper de rubbere ringetjes waren uitgedroogt
sturen ze gewoon gratis nieuwe op, geen paar meer tig :)

had ook geen rubbere steunen voor de demping regelaar, dus belde alphen op of ze daar die rubbers op voorraad hadden, daar aangekomen, gaf hij ze aan me, vroeg wat kosten ze, hij zij veel plezier er mee , dus gratis, top hoor :)
[afbeelding]
Dat is nog eens service. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan