MF Gooi & Vechtstreek Nr. 126: De nazomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
CBFrider gespot!

Vorig weekend bij de Strook in loosdrecht... Hij ging zwemmen!

Op de foto met de meester!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
_O- :+

Heu :W

Thanks voor alle welkomterugjes en het enthousiastme waarmee alle foto's op FB zijn beantwoord. Is wel een hele leuke aanvulling op een week sturen om eea bijna live te kunnen delen.

WAT een gave trip was het! Nu een beetje aan het lamballen in huis want 8 dagen sturen is best vermoeiend. Geloof dat we 70 gig aan filmmateriaal hebben verzameld :P

Toos : thanks voor het lenen van de Drift> die komt eerdaags retour *D

SD: valbeugels zijn ernstig handig. Hebben voorkomen dat ik schade had na mn valletje in de tunnel van de Parpaillon *O*
70 GB :X dat is best veel

Goedemorgen!

Chris en Wilco, welkom thuis!! Hoop dat jullie het top hebben gehad!!
Atlas, goed bezig!! *O*
Pakkie Erik.. ziet er goed uit, nu die bovenarmen nog wat laten groeien :Y ;) :9

Hier gelukkig iets meer rust in het bolletje :)
1 okt is de functionele MRI, en 10 oktober de bespreking ervan.
Dan zullen we ook wat meer weten over de operatie en hoe/wat/wanneer enzo.
goed dat het beter met je gaat

TT 2013

Wie o wie wil er graag mee? Ik ga denk ik ergens volgende week de kaarten reserveren voor 2013. We zitten zoals vorig jaar weer op de Strubben Tribune. De kaarten kostten afgelopen keer 86 pp. Dit zal dus ongeveer weer zo zijn.

Reserveren betekent betalen! Ik ben dan dus verplicht de kaarten af te nemen. Denk er even over na aub. Ik zal de personen die afgelopen keer mee waren sowieso even benaderen. De rest is welkom :Y
ga er nog ff over nadenken, waarneer wil je het uiterlijk weten ?

:9~

mooie foto :Y

zag net dat er in oostenrijk de temperatuur naar 5 graden daalt en dat er sneeuw word verwacht-O- :')
-O-

Jup, en ik heb voorrang :) Omdat ik elk jaar koop kan ik nu al bestellen voordat de reguliere verkoop start :Y
dat scheelt had ik ook met defqon tot ik stopte met kaarten kopen 1 jaartje

Geen pijn en geen schade; ik zeg in het bakje "avontuur" proppen en verder met nagenieten *O*
:^

Pak m!!!

-edit- _O- Swordsdance _O- _O- _O-
_O-

_O- Als jij toch eens een toppie gaat pakken FnS, weten de mannen niet wat ze meemaken denk ik *O* *D

Hier alleen even kort zwaaien. Vanaf morgen even paar dagen op pad! :W
}) & :W

Vakantiegangers: Veel plezier :Y








[afbeelding]
die is heel gaaf :}
 
JJ: hopen op een goed behandelplan. :j

Wb heren; fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en top dat het zo leuk was *O* Kom idd maar door met de foto's en filmpjes 8-)

Nocer: :} voor je prestatie. Jammer dat de organisatie niet goed was -O-

Foto's QB en CBF rider: wat lijken jullie op elkaar, zeg! Broertjes?

Nieuw leer CorFreek *O*

Sterkte vandaag voor de nachtbrakers [afbeelding]

haha nee was dat maar zo.... dan ging ik mischien ook zo hard :+
 
Zo mijn weekenddddd is begonnen haha..

Noor en Phoen heel veel plezier in Milaan !!

X: wederom weer mooie foto's geweldig om zo een stukje mee te proeven ;)

SD: klusje al af?
 
Morning! :W

Ik heb 'n beetje het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen gereden is en alsof m'n nacht de helft te kort was :X


@Bastard, happy weekend :P

@Noor en Phoen, veel plezier in Milaan! ;)

@Toppie, "ieder z'n eigen", Poik...doe je best! *O*
(heb zo ook geen tijd op m'n werk om te zoeken)


Nog maar een koffie.... :Z
 
Inderdaad koffie!

Was ergens halverwege de nacht wakker geworden van de wekker en dacht dat het de zes uur wekker al was (er staat ook nog een wekker rond middernacht) .... wat was ik blij om te constateren dat ik nog een heleboel uurtjes kon slapen zeg. :Y

Laatste werkdag *O*

SD.... fijne dag met je diploma uitrijking :P
 
mogguh

vandaag dagje thuis. Beetje werken voor de baas, beetje werken hopelijk voor mijzelf als het droog wordt en ik de buitenboel boven kan gaan schilderen.
Straks maar even potten verf halen etc.
 
Goedemorgen :W

We zijn weer thuis van een heerlijk weekendje parijs!
Wat is het mooi daar zeg, heel veel mooie gebouwen gezien en echt 2 dagen strakblauwe lucht met 24-25 graden gehad *O*

X en Achi ook weer terug en ook super gehad *O* (had niet anders verwacht ;) )
En ik lees dat Noor en Nee nog een lekker vooruitzicht hebben in Milaan: Veel plezier beiden *D *O*
 
lees papa op school @#$%


Leespapa, draadjesvlees.......softie! ;) wel het juiste leesvoer aanbieden he, die albasten troep mogen ze nog niet .... 8-) :P



*O* *O* *O* GOEEEEEDEMORGEN!!!!!!!!! *O* *O* *O*


WAT een zeikweer, je zult toch de hele dag in een zeilbootje zitten :') O-)

Werkerts: Zet 'm op! :P

M&M: Hoi weer! ;) :j

Noor en Phoen: Hef fun!! *O* *D

AG: ff volhouden nog... 8-)
 
Leespapa, draadjesvlees.......softie! ;) wel het juiste leesvoer aanbieden he, die albasten troep mogen ze nog niet .... 8-) :P

:+ _O-

Goed onthouden... 8-)

Michiel en Manuela... fijn dat jullie er zulk topweer bij hebben gehad... dat maakt het wel een prachtig uitje zonder kids! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan