Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was super gezellig met jullie!!Jaaa.. wij zijn dan zeker weer van de partij! Het was echt een super geslaagde dag! Net thuis.. met een gevoel alsof we op vakantie geweest zijn. 8-)
Off road is echt heel spannend, maar wel kicke! Toch wel fijn om bij het Ferry-team te zitten! ;)

THANKS Ferry!! Toen we weg reden, kwamen we er pas achter dat we je geen hand gegeven hadden. Bedankt voor het navigeren!Oei.. zo'n charmante foto van mezelf had ik nog niet. :+Geweldig nieuws inderdaad!


& Detox.. hetzelfde als wat iedereen hier al zegt.. + voor herhaling vatbaar! *D



Ja graag gedaan :)

Ik was net cappuccino aan t halen toen jullie weggingen helaas, maar we zien elkaar de volgende keer!
Nogmaals respect voor jou en je vriend die op n Fazer de off road stukken heeft gereden!



Ik vond t tempo van de groep erg hoog zeg. Ik kan dat ook wel hoor, mn lijst met motoren die ik heb gehad zijn RD350, NSR 400 R, GPZ500 S, FJ1100 en ZZR600, maar ik vind daar niks meer aan.
Wil gewoon genieten van de motor en de omgeving en zorgen dat iedereen veilig aankomt :)
 
Wil gewoon genieten van de motor en de omgeving en zorgen dat iedereen veilig aankomt :)
Maakt niet uit, wij genieten alleen op een iets hoger tempo , that's all. Heel thuis komen is de eerste vereiste voor een leuke dag, dus je hebt groot gelijk. ;)
 
Mja, dat zooitje ongeregeld heb ik ook liever VOOR dan achter mij... :P

Nou, dát is iets waar misschien een volgende keer nog wel even aan gesleuteld moet worden. Groepsindeling.....en weer aansluiten bij dezelfde groep na een stopje

8-)

Ik had het idee dat niet iedereen gewend was in groepsverband te rijden.
Desondanks ging het wel, maar het kan altijd beter :P
 
Nou, dát is iets waar misschien een volgende keer nog wel even aan gesleuteld moet worden. Groepsindeling.....en weer aansluiten bij dezelfde groep na een stopje

8-)

Ik had het idee dat niet iedereen gewend was in groepsverband te rijden.
Desondanks ging het wel, maar het kan altijd beter :P

Ik rij vaak genoeg in groepjes alhoewel het deze keer soms lastig was om te weten in welk groepje ik zat :) Ik wist dat ik bij jou in de groep moest zitten en die rooe GS van wie ik eigenlijk niet eens weet wie er op zat ... :$

Baksteenformatie viel wel een beetje tegen ...
 
Ik rij vaak genoeg in groepjes alhoewel het deze keer soms lastig was om te weten in welk groepje ik zat :) Ik wist dat ik bij jou in de groep moest zitten en die rooe GS van wie ik eigenlijk niet eens weet wie er op zat ... :$

Baksteenformatie viel wel een beetje tegen ...

Tja, baksteenformatie moet je ook niet overal willen toepassen he... :P

Feitelijk was er vooraf geen plan en zijn drie groepen gaandeweg ontstaan.
Op één of andere manier ging het een beetje rommelig, ook het verzamelen voor het wegrijden e.d. Maar goed, al met al kwam het allemaal gelukkig wel goed ;)
 
Tja, baksteenformatie moet je ook niet overal willen toepassen he... :P

Feitelijk was er vooraf geen plan en zijn drie groepen gaandeweg ontstaan.
Op één of andere manier ging het een beetje rommelig, ook het verzamelen voor het wegrijden e.d. Maar goed, al met al kwam het allemaal gelukkig wel goed ;)

Haha, ja, ik zag iedereen een beetje naar elkaar kijken van "Heu, ben ik bij jou ...". Maar ik vond het prima gaan, ik heb het wel rommeliger meegemaakt.

Ik ben dit keer tenminste niet verloren gereden. Vorige voorjaarsrit ben ik de hele groep kwijtgeraakt terwijl ze daar met wegwijzers werken EN ik midden in de groep zat ...
 
Hey MF'ers.

Even een vraagje. Ik ben het kijken voor een andere motor en wordt waarschijlijk een 1200 GS Adventure van ongeveer 2006. Kan iemand mij even helpen waar de omringde funtie voor is op de afbeelding. Ik zie namelijk dat niet ieder model deze functie heeft.
En zit handvatverwarming standaard op de modellen vanaf 2006 of was dat een optie?

Bedankt alvast!

full
 
Weer wat bijgeleerd.
Vroeger.... was het al genoeg als een vrouw er heel goed uitzag.
Nu springen ze daarbij op een motor en geven %$#@& veel gas ook nog.

Waren er groepen?
Ben eigenlijk achter verschillende groepjes aangereden.
Beetje inschatten hoe ze zullen gaan rijden en dan er achteraan.

Advies gehoord bij off road "nooit de voorrem gebruiken"
Maak ik toch graag een kleine kanttekening.
Als je een tikkie sneller over het zand wil gaan, zul je soms ook een tikkie harder moeten remmen.
En dan is de voorrem echt hard nodig, met alleen achter gebeurt niet veel.
Wel even oefenen natuurlijk om het voorwiel tijdens het remmen beetje recht vooruit te laten gaan.
ABS is maar 1 optie: uit, probeer het maar.

Maarre, wat weer een leuke rit zeg.
Volgend jaar, als lichaam en geest nog willen, weer erbij.
Hebben we alvast iets om naar uit te zien :)
 
Laatst bewerkt:
Hey MF'ers.

Even een vraagje. Ik ben het kijken voor een andere motor en wordt waarschijlijk een 1200 GS Adventure van ongeveer 2006. Kan iemand mij even helpen waar de omringde funtie voor is op de afbeelding. Ik zie namelijk dat niet ieder model deze functie heeft.
En zit handvatverwarming standaard op de modellen vanaf 2006 of was dat een optie?

Bedankt alvast!

[afbeelding]
Ziet eruit als een aftermarket-dingetje. Aftermarket extra schijnwerpers oid?
 
Weer wat bijgeleerd.
Vroeger.... was het al genoeg als een vrouw er heel goed uitzag.
Nu springen ze daarbij op een motor en geven %$#@& veel gas ook nog.

Waren er groepen?
Ben eigenlijk achter verschillende groepjes aangereden.
Beetje inschatten hoe ze zullen gaan rijden en dan er achteraan.

Advies gehoord bij off road "nooit de voorrem gebruiken"
Maak ik toch graag een kleine kanttekening.
Als je een tikkie sneller over het zand wil gaan, zul je soms ook een tikkie harder moeten remmen.
En dan is de voorrem echt hard nodig, met alleen achter gebeurt niet veel.
Wel even oefenen natuurlijk om het voorwiel tijdens het remmen beetje recht vooruit te laten gaan.
ABS is maar 1 optie: uit, probeer het maar.

Maarre, wat weer een leuke rit zeg.
Volgend jaar, als lichaam en geest nog willen, weer erbij.
Hebben we alvast iets om naar uit te zien :)

En Mr. Sloo is helemaal niet Sloo!
 
Weer wat bijgeleerd.
Vroeger.... was het al genoeg als een vrouw er heel goed uitzag.
Nu springen ze daarbij op een motor en geven %$#@& veel gas ook nog.
Zijn er weinig die echt kunnen rijden, maar zo nu en dan word je toch aangenaam verrast *D





Ook als er een dwaas langskomt knallen op onverhard ;)
 
Hey MF'ers.

Even een vraagje. Ik ben het kijken voor een andere motor en wordt waarschijlijk een 1200 GS Adventure van ongeveer 2006. Kan iemand mij even helpen waar de omringde funtie voor is op de afbeelding. Ik zie namelijk dat niet ieder model deze functie heeft.
En zit handvatverwarming standaard op de modellen vanaf 2006 of was dat een optie?

Bedankt alvast!

[afbeelding]


Lijkt me een beetje een slordige boel... als de rest van de fiets er ook zo uitziet... is het dan wel een interessante koop ?

Handvatverwarming is m.i. STEEDS een optie (zoals zowat alles op een BMW), maar ik denk niet dat er veel werden besteld zonder... (ook de stockmodellen van de dealers hebben die nuttige optie zowat allemaal).
 
Weer wat bijgeleerd.
Vroeger.... was het al genoeg als een vrouw er heel goed uitzag.
Nu springen ze daarbij op een motor en geven %$#@& veel gas ook nog.


Waren er groepen?
Ben eigenlijk achter verschillende groepjes aangereden.
Beetje inschatten hoe ze zullen gaan rijden en dan er achteraan.

Advies gehoord bij off road "nooit de voorrem gebruiken"
Maak ik toch graag een kleine kanttekening.
Als je een tikkie sneller over het zand wil gaan, zul je soms ook een tikkie harder moeten remmen.
En dan is de voorrem echt hard nodig, met alleen achter gebeurt niet veel.
Wel even oefenen natuurlijk om het voorwiel tijdens het remmen beetje recht vooruit te laten gaan.
ABS is maar 1 optie: uit, probeer het maar.

Maarre, wat weer een leuke rit zeg.
Volgend jaar, als lichaam en geest nog willen, weer erbij.
Hebben we alvast iets om naar uit te zien :)

_O-


Mr Sloo, het was erg aangenaam eindelijk eens kennis te maken!
Erg leuk dat je er ook bij was en inderdaad, ik hoop dat je er volgend jaar ook weer gezellig bij bent!
 
Laatst bewerkt:
Hey MF'ers.

Even een vraagje. Ik ben het kijken voor een andere motor en wordt waarschijlijk een 1200 GS Adventure van ongeveer 2006. Kan iemand mij even helpen waar de omringde funtie voor is op de afbeelding. Ik zie namelijk dat niet ieder model deze functie heeft.
En zit handvatverwarming standaard op de modellen vanaf 2006 of was dat een optie?

Bedankt alvast!

[afbeelding]


die module is zelfbouw
 
Ik zag mr sloo alleen tijdens stops. Verder was hij buiten mn bereik :+

Fast n Sweet deed haar naam eer aan: zag dr rap verdwijnen aan de horizon. :P

Er was ook nog n groep laagvliegers. Eentje haalde me in met n1200 gs met laser en ik schrok me helemaal de kolere!was jij dat Detox? :+
Xtra ging zo hard: die hing aan zn stuur terwijl zn lichaam daar achteraan wapperde

Hahaa! zit nog steeds met n glimlach hier :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag mr sloo alleen tijdens stops. Verder was hij buiten mn bereik :+

Fast n Sweet deed haar naam eer aan: zag dr rap verdwijnen aan de horizon. :P

Er was ook nog n groep laagvliegers. Eentje haalde me in met n1200 gs met laser en ik schrok me helemaal de kolere!was jij dat Detox? :+
Xtra ging zo hard: die hing aan zn stuur terwijl zn lichaam daar achteraan wapperde

Hahaa! zit nog steeds met n glimlach hier :)

*D


Er was een groep 'Snel' en een groep 'Xtra Snel' :+

En dan was er nog een groepje 'Normaal' ;)
 
k vond het gisteren leuk om is een ritje met jullie mee te rijden, en t was nog gezellig ook :P

en k had zelfs ook nog 2 foto's gemaakt:



 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan