Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had ook een tentamen. Hoorn-Adam reden de treinen wel gewoon, alleen de leraar was 2min te laat. Gehaald dus nu lekker naar huis.
 
Ik had ook een tentamen. Hoorn-Adam reden de treinen wel gewoon, alleen de leraar was 2min te laat. Gehaald dus nu lekker naar huis.
Goed bezig :)


Met de auto vond ik 't drama wel meevallen. Vieze wegen vanochtend, maar verder... No problemo. En voordeel: sneeuw is goede isolatie, dus hoefde niet zo veel te krabben vanochtend :9
 
Ik was met ieder tentamen standaard 1 uur van te voren aanwezig, je weet maar nooit wat er gebeurd onderweg + nog ff relaxen op school. Met zulk weer zou ik gewoon goed op tijd heen gaan, 11 uur tentamen --> planning om 9 uur er te zijn.
 
Ik was met ieder tentamen standaard 1 uur van te voren aanwezig, je weet maar nooit wat er gebeurd onderweg + nog ff relaxen op school. Met zulk weer zou ik gewoon goed op tijd heen gaan, 11 uur tentamen --> planning om 9 uur er te zijn.
:^ beter te vroeg dan te laat. hoe verder ik weg moet hoe veel eerder ik er ben :Y
 
Lekker relax dagje vandaag! Eindelijk weer 'ns :+

Morgen om 7uur moet ik in Nijmegen zijn. Ben benieuwd of dat gaat lukken met de verwachte sneeuw.

Vanmorgen in poeldijk een hele domme, luie maatvoerder gezien,die tijdens de schaft zijn toestel niet weghaalde. resultaat:
20121206_093617.jpg

Daar ligt 30k euro op straat... en ding moet sowieso gekalibreerd worden(pak 'm beet 400-600euro)

Blij dat mijn toestel veilig achter in de auto lag!
 
Lekker relax dagje vandaag! Eindelijk weer 'ns :+

Morgen om 7uur moet ik in Nijmegen zijn. Ben benieuwd of dat gaat lukken met de verwachte sneeuw.

Vanmorgen in poeldijk een hele domme, luie maatvoerder gezien,die tijdens de schaft zijn toestel niet weghaalde. resultaat:
[afbeelding]
Daar ligt 30k euro op straat... en ding moet sowieso gekalibreerd worden(pak 'm beet 400-600euro)

Blij dat mijn toestel veilig achter in de auto lag!

:X
 
Lekker relax dagje vandaag! Eindelijk weer 'ns :+

Morgen om 7uur moet ik in Nijmegen zijn. Ben benieuwd of dat gaat lukken met de verwachte sneeuw.

Vanmorgen in poeldijk een hele domme, luie maatvoerder gezien,die tijdens de schaft zijn toestel niet weghaalde. resultaat:
[afbeelding]
Daar ligt 30k euro op straat... en ding moet sowieso gekalibreerd worden(pak 'm beet 400-600euro)

Blij dat mijn toestel veilig achter in de auto lag!

dat was zijn laatste dag? :X wij hebben ook wat dure meet apparatuur maar als de zaak doorheeft dat je hem zo laat slingeren zonder toezicht mag je wat anders zoeken :Y
 
Geen idee of het zijn laatste dag is of niet. geen collega van me, ik kwam alleen wat trillingsmeters ophalen...

Als ik mijn toestel zou laten vallen is het "shit happens, kalibreren en door." maar als ze erachter komen dat ik 30k onbeheerd zo op een stoep laat staan en koffie ga zuipen... Denk dat ik dan weer naar huis ga met een hele lege bedrijfsauto en vervolgens alles maar met de hand mag meten :+
 
Lekker relax dagje vandaag! Eindelijk weer 'ns :+

Morgen om 7uur moet ik in Nijmegen zijn. Ben benieuwd of dat gaat lukken met de verwachte sneeuw.

Vanmorgen in poeldijk een hele domme, luie maatvoerder gezien,die tijdens de schaft zijn toestel niet weghaalde. resultaat:
[afbeelding]
Daar ligt 30k euro op straat... en ding moet sowieso gekalibreerd worden(pak 'm beet 400-600euro)

Blij dat mijn toestel veilig achter in de auto lag!

Mooie lutser ben je dan, dan kan het je echt geen hol schelen
 
zijn die dingen zo duur? je ziet ze er zo vaak gewoon mee onder de arm lopen. ik zou hem niet eens uit de auto durven halen :p

Ligt aan de versie die je heb, de goedkoopste begint ergens bij de 12k, duurste rond de 30k. kaal.

Wij gebruiken
Boels Geo & Safety
icm
Boels Geo & Safety

Daar komen dan nog de statieven,houders,prisma's etc etc etc bij. en dan heb ik nog wat ander duur speelgoed standaard bij me :+

Over een paar maandjes krijg ik deze erbij! Heerlijk met GPS spelen *O* *O* *O*
Boels Geo & Safety
 
Metro 50 & 54 reden wel! *O*

Ja straks met de echte tentamen week ben ik er ook een uur of meer van te voren! Tenzij het tentamen om 9u is, dan ben ik er een half uur van te voren :+
 
Mijn stalen ros deed het vanochtend gelukkig en met 5 minuten was ik op me werk :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn stalen ros deed het vanochtend gelukkig en met 5 minuten was ik op me werk :P
zal morgen weer een uitdaging worden :X stuifsneeuw en tussen de weilanden door moeten. zal wel weer bij iedere boom afstappen worden om over de bult heen te stappen B|

dus ik ga alvast maar :z
 
Ik ga eigenlijk standaard met de motor als ik tentamens heb, zeker als ik om half 9 in oudekerk a/d amstel moet zijn of in de RAI. Maar vandaag pas om 11u en het was een mondeling dus dat is wel prima te doen met de trein.

Morgen nog 1x naar de VU, en nog 1x voor tentamen en verder alleen nog een paar dagen werken dit jaar.
 
zijn die dingen zo duur? je ziet ze er zo vaak gewoon mee onder de arm lopen. ik zou hem niet eens uit de auto durven halen :p
Kan ook een "gewone" lazer zijn die je bedoelt denk ik.
Die wordt ook heel vaak gebruikt door stratenmakers, grondwerkers etc.
Die zijn vaak wel ff goedkoper dan Spro z'n speelgoed.

156.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ghehe, ik kon vanavond van de trapfiets het ijs van het zadel krabben! :+

Gelukkig morgen vrij, dus geen geze*k van de ns! O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan