accubooster/starthulp, ervaringen?

yana

MF veteraan
8 mrt 2004
2.744
486
zuid-holland
Iemand ervaringen met accuboosters/ starthulpen?(geen géén acculaders)
Ik zoek geen professioneel spul a E300+ maargewoon een starthulp voor in nood en na lang stilstaan. Want met 9A kun je niet bíjster veel starten ookal istie vol opgeladen. _O-
Liefst voor motor én auto geschikt.
 
Laatst bewerkt:
Voor de motor heb ik bij conrad, een 12v stopcontact+ bijpassende startkabels
dwz aan een kant 12v stekker en aan de andere kant startklemmen.
Als je geen prik hebt , kun je altijd wel iemand zo gek krijgen om ff zijn motorkap
omhoog te doen *D ,
Kwestie van stekker in stopcontact en dan kun je alles eraan hangen, thuis heb ik ook nog een 'oude' accu staan, dus die kan ik er ook nog aan hangen ;)
Kosten 20€
 
Iemand ervaringen met accuboosters/ starthulpen?(geen géén acculaders)
Ik zoek geen professioneel spul a E300+ maargewoon een starthulp voor in nood en na lang stilstaan. Want met 9A kun je niet bíjster veel starten ookal istie vol opgeladen. _O-
Liefst voor motor én auto geschikt.

Koop een echte.
Niet bij bouwmarkt.
Niet bij conrad.
Niet bij Crananbroek.

Maar een echte.
Jammer genoeg betaal je ook hier weer voor kwliteit. Maar het is echt beter dan denken dat je een starthulp/booster hebt, die vervolgens toch net niet doet wat je nodig hebt...
 
Zelf heb ik zo'n goedkoop ding. Ik denk niet dat je daar je motor mee kunt starten als de accu echt dood is. Maar als er net ff te weinig pit in zit om nog te kunnen starten lukt het daar prima mee.

Het ligt er maar net aan waar je hem voor wil gebruiken en hoe vaak je hem nodig denkt te hebben natuurlijk.

10 jaar terug hadden ze bij de taxi centrale waar ik toen wel eens in de werkplaats rond liep gewoon een erg grote accu op een karretje. Aan die accu zaten startkabels vast gemaakt. En dat werkte ook prima.
 
Iemand ervaringen met accuboosters/ starthulpen?(geen géén acculaders)
Ik zoek geen professioneel spul a E300+ maargewoon een starthulp voor in nood en na lang stilstaan. Want met 9A kun je niet bíjster veel starten ookal istie vol opgeladen. _O-
Liefst voor motor én auto geschikt.

Koop een auto accu, timmer er een kistje omheen schroef er een acculader op en monteer een massaschakelaar zodat de startkabels geen sluiting kunnen maken. Schroef er een paar handgrepen aan of een paar wieltjes eronder en je bent klaar.

Zo startte we vroeger vrachtwagens bij -10. Dan zal het hiermee met je motor ook wel lukken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan