Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt gelijk, ik zit in te dutten
Moment ik pak ff een Colaatje..

full

hint hint
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf even aan het zoeken gegaan, maar deze keer nu eens niet met 'maps'. De plek is met de gegeven hintjes prima op te snorren. Ik had zelfs een naam van de tunnel op de eerste pagina! Dit ter geruststelling, dat je niet naar een onvindbare plek aan het zoeken bent.

:] :]

Ik ga nog eens een aflevering van 'the Killing' kijken!

;)
 
Ik stel voor dat je haar eerst eerst dan zelf even laat oefenen op de Posbank. Kom je haar halverwege redden, doet wonderen voor je relatie!

*D *D

Tijd besteed op dit forum:26 dagen, 10 uren en 14 minuten

Daar hebben we al wat op gevonden :W
full
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat aan mijn zoekpoging gehad?

Ik zat in de gorge de daluis, gorge de galamuz, gorge du saint george en gorge du verdon, maar blijkbaar heb ik niet goed genoeg gekeken.

Alweer: ;( ;( ;(


Huh, uh ja, nee, ik was eigenlijk met iets anders bezig maar ik heb effe snel gegoogled op "tunnel gorges" bij afbeeldingen en tsjakka, zoek maar uit.
 
:] Voor het slapengaan :] [afbeelding]
Nah, ben ik nog een mooie foto aan het zoeken, ben je me voor!

Heb je geen groter formaat foto? Dit is een gepriegel, ik kan met die donkere schaduwen nauwelijks wat zien!

Maar ik begrijp dat je deze foto hebt gemaakt tijdens je weekje Karinthie/Slovenie/Dolomieten. Temperatuur variërend van 0-25 graden. En zelfs nog op een skipiste terechtgekomen.....

:) :)
 
Laatst bewerkt:
haha, met al die verhalen hoe jij de fotos manipuleert is dit toch een eitje })
Nee, de foto bewerken is niet zo'n probleem. Maar het is zo'n verrekt klein fotootje qua afmeting, dat ik zowat met m'n neus op het scherm moet zitten om dit goed te kunnen zien.

:)
 
Je moet je niet al te veel voorstellen van dat foto bewerken van mij. Zoals nu ook, wil ik een verbeterde foto plaatsen, gaat het mis!

;)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe jullie een SV-afbeelding geladen krijgen, maar dit keer weet ik waar het is.

Predil-pas, Strada Statale 54, de grensovergang tussen Italië en Slovenië, Italiaanse zijde, fortificatie uit de eerste wereldoorlog.

In Google Maps: 46.419517,13.57393 (copy-paste).
 
Laatst bewerkt:
zoek de plek op in google maps, draai in de juiste positie, klik linksboven naast de foto op het kettinksymbool, klik op korte url , die kopieren en plakken in MF :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan