Het 9e RF900R / RF600R topique. Ferarri never built...

Hoe bedoel je verschil? Tussen links en rechts??

Zelf heb ik ze van de race shop uit Tiel.
Voor gaat middels het balhoofd, gaan de vorkpoten er ook makkelijk uit.
De pen moet 24 mm zijn, wel het laatste stukje afschuinen, het loopt van binnen wat taps toe.
 
@Oldskoel Ja rechterpoot is langer dan links omdat rechts de bout van je wielas vast zit met twee bouten. Ik baalde er wel van want het is rete handig zo'n ding.
 
Alvast bedankt voor de info :) het gaat er mij om dat ik makkelijk ketting kan wisselen etc.
Dus dan word het er waarschijnlijk eentje uit de lagere prijs categorie. Voor voor heb ik niet nodig denk ik, hoewel sommige zeggen dat je banden en schokkers dan langer meegaan als je de motor dan stalt. Met voor en achter een stand.
 
Schokkers lijden van rijden, nauwelijks van stilstaan. Koop een paddockstand met van die v-vorken en diabolo's op de achterbrug. Ik heb honderden van die dingen verkocht destijds en die universele dingen met een u beugel waar je achtervork in valt zijn een stuk minder makkelijk en stabiel.
 
Heb een voor stand wielklem, dat helpt niet mee, maar is super stabiel. Je rijdt je motor er zo in.
Voor een achterbok heb je met die van een paar tientjes gewoon genoeg :)
 
En binnen! ;)

603135_10151356289534522_231894636_n.jpg


Voor zowel remmerij voor en achter als koppeling.
 
Nee, da's ècht goedkoop !
Ik moet eerst nog een SBK stuurtje op mijn TDM zetten om te zien hoe lang de kabels moeten worden maar dan ga ik ze zeker ook daar bestellen. :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je hun gewoon vertellen dat je een TDM met SBK stuurtje hebt. Weten zij genoeg. Heb ik met de RF ook gedaan.
 
Zo topic gevonden en lees weer mee. RF-meet ben ik ook bij.

Voor de leuk mijn mat witte RF in de OP:

527033_356848461025813_306957449_n.jpg


~[EDIT] Dan moet die meet wel snel komen want in het voorjaar gaat de RF in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Tjek, je staat er in. Wat komt er weer?

Heb nu al weer een tijdje een GSXR 750 K3. Rij veel woon-werk met de RF maar kan ook makkelijk met de gixxer daarom gaat de RF weg. Twee motoren betekende dat er één veel op stal staat en is toch zonde.

Gixxer gebruikte ik alleen voor de leuk, MFMM:

526217_437807656263226_1599193257_n.jpg
 
Ook de witte tellerplaten zijn binnen \o/
Het knutselen kan beginnen.

Niet zo heel erg moeilijk...
Eerst alle tellersklokken loshalen, daarna heel voorzichtig rondom doorzagen ( ongeveer 1-1.1/2 cm onder de lensrand, wijzers markeren ( zie rode stipjes op de klokrand) daarna loswippen met 2 lepels, platen vervangen, wijzers terugplaatsen en de behuizingen weer dichtlijmen met lijmpistool.

30052011055.jpg

30052011056.jpg

resultaat:
31052011058.jpg


edit: blauwe led verlichting:
31052011059.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi die witte platen ! Maar ik vraag me eigenlijk af of er iemand is die een modern dashboard op zijn of haar Rf heeft zitten zoiets als op bijvoorbeeld een nieuwere CBR 600 . Of dat er aftermarket versies verkrijgbaar zijn . Zou de motor wel een nieuw uiterlijk geven.
 
Dan zit je meer aan een Koso of iets dergelijks vast.

koso_rx2_n-digital-meter.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet zo heel erg moeilijk...
Eerst alle tellersklokken loshalen, daarna heel voorzichtig rondom doorzagen ( ongeveer 1-1.1/2 cm onder de lensrand, wijzers markeren ( zie rode stipjes op de klokrand) daarna loswippen met 2 lepels, platen vervangen, wijzers terugplaatsen en de behuizingen weer dichtlijmen met lijmpistool.

[afbeelding]
[afbeelding]
resultaat:
[afbeelding]

Mooi! En dan blauwe led verlichting er in. *D

Edit: Heb 'm toegevoegd aan de OP, zou je de foto's willen laten staan waar ze nu staan? Voor eeuwig? :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan