tsl-allstar.nl/smeermiddelen/automotive/ ervaringen

blola

MF veteraan
14 sep 2005
6.944
0
tussen de rivieren
Rijden er hier mensen met deze toevoeging rond in hun motor of gaat dit niet met een natte koppeling.

Ook zou ik het graag in mijn crafter gooien omdat die een tikkende klepstoter heeft en dit mij iriteerd.

Wie gebruikt dit en wat zijn de ervaringen?


TSL automotive
 
Doet me denken aan een oude tell-sell reclame waar een dubieuze rokende automonteur met raspige stem een flesje van die meuk in een ronkende/bonkende/rokende auto kiepert en daarna helemaal stil is.
Motor-up !!
Die troep gooiden ze in een sloopauto en dat ding liep spontaan zo mooi als een BMW zes in lijn.
Zelfde reclame waar ze dat motorblok in ijs gegoten hadden. Schitterend _O-
 
Beetje atf in je olie gooien. 0.25 liter op je gehele carter.
Nieuwe olie heeft een reinigende werking en omdat atf zo dun is werkt dat nog beter.
Oude truuk die nog wel eens helpt. Kans dat je stoters gevuld worden/blijven is meer aanwezig. Kans dat het geen reet helpt is ook goed aanwezig :P
 
Beetje atf in je olie gooien. 0.25 liter op je gehele carter.
Nieuwe olie heeft een reinigende werking en omdat atf zo dun is werkt dat nog beter.
Oude truuk die nog wel eens helpt. Kans dat je stoters gevuld worden/blijven is meer aanwezig. Kans dat het geen reet helpt is ook goed aanwezig :P

Ik zou het in je carter flikkeren c.a. 100 km voor het oliewisselen: Versnellingsbakolieën kunnen nml niet goed tegen de zuren die bij het verbrandingsproces vrijkomen.
 
Motor-up !!
Die troep gooiden ze in een sloopauto en dat ding liep spontaan zo mooi als een BMW zes in lijn.
Zelfde reclame waar ze dat motorblok in ijs gegoten hadden. Schitterend _O-



in de vriescel stonden ze, met een motorblok gegoten in ijs EN volledige carterolie afgetapt!
het enige wat de motor beschermde was Motor-up! :')

draaien en lopen die motor, dat andere motorblok wat ernaast stond zat gewone carterolie in en wilde niet eens aanslaan.... :z :Z O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan