alternatieven voor verlichting givi koffer

Justice Strike

MF veteraan
12 nov 2006
4.439
0
Amsterdam
Ik ben aan het kijken wat de opties zijn om de givi koffer verlicht te krijgen. Nu zat ik te kijken naar zo'n setje voor de e55. Ik merk dat deze 60 euro zijn. Dat vind ik nogal aan de hoge kant voor 14 led lichtjes en een connector.

Ik was dus even benieuwd of er andere alternatieven zijn die redelijk in lijn liggen met de oplossing van givi. En/of ik de connector die givi gebruikt (ov vergelijkbare connector) ook los kan kopen voor een niet te hoog bedrag. Ik heb die connector wel kunnen vinden, maar die is in totaal 24 euro. Ook weer redelijk aan de prijs.

Enfin, Als het niet kan dan moet ik het nog maar eens overwegen om hem compleet te kopen... maar het is wel prijzig voor wat je krijgt.
 
Hier vind je de oplossing voor bv. GIVI Topcase met volledig werkende verlichting (achterlicht-stoplicht-richtingsaanwijzers-gevaarlichten).
Voorstelling werking :
Wordt verkocht in USA of online : AdMore Lighting High Output LED kit for GIVI E55 Top Cases | Red & Amber | TwistedThrottle.com
Komt op een 180,00 USD (verzendingskosten inbegrepen) of ongeveer 120,00 €. Duur grapje, maar wel het beste wat je kan vinden denk ik.
Overzicht van al hun gamma achterverlichting voor koffers : Motorcycle Turn Signals and Tail Lights | TwistedThrottle.com
Ik ben ook naar zo iets op zoek voor mijn GIVI E55, topkopper.
Als ik de info van de Amerikaanse website lees, werkt hun verlichting wel heel goed, felle verlichting bij stoplichten (rood) en richtingsaanwijzers (oranje).
Wel, veel succes allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan