MP3 verlichting

Vespariant

Rookie
18 dec 2023
5
0
even voorstellen, hallo ik ben Vespariant,.. ik sleutel vanaf mijn jeugd alles wat vespa (piaggio) is. Maar met alle moderne technieken en software vandaag de dag loop ik ook tegen vragen aan, zoals deze, wie kan mij helpen met de verlichting van mijn MP3 400 (M64): deze werkt niet, geen dim geen groot licht maar de dag verlichting en alle andere werken prima,.. zelf alle zekeringen en voeding doorgemeten / schakelaar uit en in elkaar gehad, bedradingen nagelopen en deze ook doorgemeten ,geen succes. het vreemde aan dit is als ik de MP3 s'morgens start dan gaat mijn dim licht na 4seconden aan en dan vanzelf weer uit,..
weet iemand waar ik moet zoeken,..want ik ben door het bos de bomen kwijt geraakt,.. alvast hartelijk dank
 
ik dacht dat dit een serieus forum zou zijn waar kennis en kunde gedeeld zou worden,... helaas blijkbaar niet , veel plezier met deze grappenmakerij, ik had wellicht wat ervaring in kunnen brengen ,..ik ga op zoek een ander forum, waar de vragen en forumleden wel serieus worden genomen ....I'm OUT
 
Terug
Bovenaan Onderaan