MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
was leuk wilco inderdaad na de stop werd het ineens saai begin is toproute :] :]
had jullie eigenlijk nog later terug verwacht
 
Laatst bewerkt:
zo ook weer veilig thuis, bedankt voor het voorrijden X (ondanks deel 2 :P), en de rest voor de gezelligheid!

morgen ff bijlezen... :Z
 
Veilig thuis :)
Ben eerder afgehaakt, zat niet lekker op de motor en dat met de warmte, niet doen schreeuwde n boel in mij.
En toen ik ook nog eens niet zo goed had opgelet en de groep achter mij was kwijt geraakt toch maar op huis aan gestuurd toen iedereen weer bij was.

Bedankt voor de korte maar toch leuke rit :)
Check je materiaal en als je weet dat dat goed zit... knal er eens iets meer vertrouwen tegen aan ;)

Je banden gaan nooit grip verliezen met deze temperaturen. Je motor gaat naar waar jij kijkt.

Ik denk dat een circuittraining op Lelystad ook wel goed voor je zal zijn.
 
Vandaag heb ik ook een paar honderd kilometer met de K1200R gereden. Ik moet zeggen. Rijdt prima, en een flink pk pakhuis. Stuurt lekker, blok klinkt plezierig. Alleen als je boven de 150 met dat ding rijdt zie je in de spiegels niet veel meer door de trilling. En da's onhandig op een naked.
Prima dagje gehad samen dus ;)
Nice :)
 
was leuk wilco inderdaad na de stop werd het ineens saai begin is toproute :] :]
had jullie eigenlijk nog later terug verwacht
De route afgebroken op het moment dat het weer leuker ging worden.
Ik moet eerst het tussenstuk beter hebben.
Was al met al laat zat voor sommigen.
 
Wat??!! Afgebroken op het moment dat het weer leuker ging worden?? :o B| -O-
Al met al prima avondje gehad :Y Thanks :)


AG en Kato: wist niet dat jullie samen op pad gingen: heerlijk! *D Op het 'buitje' na dan...
 
De route afgebroken op het moment dat het weer leuker ging worden.
Ik moet eerst het tussenstuk beter hebben.
Was al met al laat zat voor sommigen.
Het stuk(je) woonwijk moet er nog even uit.
Derder best een mooie route.

Temperatuur was prima te doen. Aan zee was het 20 gaden, in het binnenland 24 graden: heerlijk!!!

Toch maar een ijsje genomen: omdat het zo heerlijk is.
Dank voor het voorrijen en de gezelligheid.
 
full
-O-

:+
 
Laatst bewerkt:
terug van het ritje kom net thuis ben bij noordwijk de snelweg terug gegaan dus ik ben het eerste denk dat het andere groepje nog effe onderweg is.
die zijn nog binnedoor :]
ik ben wegegaan omdat ik donker vizier had pijn in me reet en 4 uurtjes scooteren wel genoeg is ook :W
Straks, met de nachtrit, neem je toch ook geen donker vizier mee?

We vertrokken vandaag om 19.15 uur voor een rit van ca. 200 km. Dat is dus ca. 4 uur rijden. Om 23.15 uur is het hier NOOIT licht.
 
Mogguh

Wat een beroerde nacht zeg... Verrot... Heul veul koffie..
En water.. Leeg gezweet.. Jak...

Nou ja, op naar t weekend :)

Lekker avondje voor velen op de motor lees ik :]
 
:')

Bikkels! 8-)

Heel veel plezier rijderts en neem een extra flesje water mee! ;) *O*
camelbag 8-)

Hier ook niet. Vanochtend gereden... pfff wat een hitte....... Toen al!

Wel me kadootje binnen *O*

[afbeelding]
nice

_O-

Ook mn muis is wat van slag met deze warmte....
:')

Toch nog even heerlijk gereden alleen wat later.. prima te doen en donders plat gegaan hihi.. nog 3 mm schaamrand lol
nice 8-)

Lekker avondje zo :)


Deel 1 was prima, stoppie aan zee ook.
Voor deel 2 mijn excuses... wat een kloteweggetjes :(
dat "doodlopende stuk" ïn deel 2 was leuk, heb me vermaakt bedankt voor de route
vind het jammer dat ik niet bij de nachtrit kan zijn maar ben dan een lang weekendje :] om te compenseren :+

:Z morguh
 
AG en Kato: wist niet dat jullie samen op pad gingen: heerlijk! *D Op het 'buitje' na dan...

Dat wisten wij eergisteren ook niet. Vrij ad hoc besloten en ik kon vrij krijgen.
Het speelde wel mee dat ik weinig zin had om op het werk te zitten met prachtig weer.
Dan maar warm en zweten, maar leuk was het zeker.
En.... ik denk dat ik nu wel genoeg "voor"kilometers heb gemaakt en de bandjes lekker heb ingereden voor de zesdaagse *D

Iedereen veel plezier vandaag! Zou het droog blijven?
Het ziet er hier bewolkt uit, maar nog niet drukkend genoeg om te gaan donderen. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan