MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Na een paar uur zonneschijn aan één begon het toch te kriebelen :)

De KTM dan ook maar weer eens uitgelaten afgelopen weekend!
Al zat er nog kilo's stof en bende op wat al vanaf Italië meelift :X ging 't toch best lekker :Y
De Veluwe was te ver voor je natuurlijk. Maar laten we het positief houden, de KTM startte blijkbaar! :+
 
Da's niet positief Veluwse trekpop!

KTM doet het altijd! tot nog toe iig wel *O*
En het was maandag EN ik vond ff in Amsterdam kijken en weer terug wel zat :9
 
Dan is het maar goed dat je een KTM rijdt, in noodloop willen ze niet zo hard.

Tyfus duur man, telefoon oppakken €420,-. _O-
 
en toch..... je kunt geen 20 km aan het verkeer deelnemen zonder je te ergeren aan iemand die op dat kut ding zit te kijken :N
 
Als je nu de prijs van een nieuwe telefoon kwijt bent voor het ding vasthouden tijdens het rijden, dan zou je het nog een keer kunnen overdenken. Maar inderdaad, ieder uurtje forenzen kom ik er wel een stuk of wat met geld teveel tegen. Tot twee keer aan toe een auto uit mijn kofferbak kunnen pulken omdat de telefoon belangrijker was dan op het verkeer letten.
 
:X dat gaat toch wat te ver....
Ik vind dat de boetes hier al veeeeeel te hoog zijn.

Voor een kleinigheid betaal je een bedrag waar velen een maand boodschappen voor moeten doen.
 
Waar ze in Den Haag aan voorbij gaan is dat de gemiddelde Nederlander niet heel snugger is. Als je niet heel snugger bent verdien je vaak niet al te veel en pak je gerust de telefoon op tijdens het rijden a € 420,-. Parkeren op een invalideplek om even 10 meter verderop een pakje peuken te halen, kost €490,-. Met niet teveel hersencellen ben je dus snel arm!
 
Ik heb een pest hekel aan weggebruikers die tijdens het besturen van een fiets,auto, tractor of wat dan ook, die pokketelefoon gebruiken.. Vooral er op kijken om te appen of zo en dan niet meer op de weg en andere bestuurders letten...
Als motorrijder ben ik zo al een paar keer bijna omver geketst..
Nu heb ik een tijdje werk gehad waarbij ik deze mensen die dure bekeuring kon geven....
En als ik met een auto reed, zonder die bekende striping, was het helemaal feest....reden zij achter mij, druk bellend,...druk op het knopje en dan op de hoedenplank het bekende bordje ophoog met " stoppen, politie".... de reakties die ik dan in mijn spiegel zag waren obetaalbaar....
Geloof mij......hier wordt zelden tot nooit voor gewaarschuwd....gewoon de bon....
Wat mij betreft mogen wij het Belgische vb volgen....ik heb te veel ongelukken en bloed gezien door die gsm....
 
Heerlijk! Onnodig links rijden en totaal niet met het verkeer bezig zijn, zijn mijn grootste ergernissen. Heb zelfs liever te hard rijdende aso's _O-

Fijn om te horen dat er zelfs soms gehandhaafd wordt.
 
Nee... dan de Duitse politie weer :(

Vrotten zich voor me tussen de auto's: Paste maar net, dus ik wist meteen dat ik de l*l was.
Volgen polizei :') :?
Blijkt er bij hun helemaal géén folie op de ramen te mogen. Gelijk een knap begin vakantie, een boete én een punt te pakken *O*

2024-02-20 17.24.50.jpg
 
Volgens mij mag je dan zelf kiezen in welke tijd je daar niet mag rijden :+
7 of 8 punten heb je, dus ik ben nog niet in paniek :')
 
Met een busje punten kwijtraken moet je wel je best voor doen zie ik, je moet er zelfs eerst geld voor uitgeven. Wat koste het laten plakken van de folie eigenlijk? 🫢
 
Poeskat dood, MF ook dood :/

Nou schijnt de zon alweer ietsie vaker en wordt het al wat aangenamer buiten.
Tijd voor de motor komt eraan :]
 
Jaja, hier is de KTM al 1,5 uur buiten geweest week of 2 terug. Ben niet zo van het waterfietsen dus is er nog weinig van gekomen.
 
zondag bij droog asfalt eens wat km op het ouwe huisvrouwtje erbij zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan