Aanpassen linkpijp omg Rotterdam en omstreken?

Tini-R

MF veteraan
13 feb 2010
33.370
156
Rotterdam
Weet iemand een adresje omgeving Rotterdam en omstreken waar ik misschien mijn linkpijp kan aan laten passen?

De hoek van de linkpijp is te scherp, waardoor de demper te hoog uitkomt ten hoogte van de uitlaatsteun.

Zit nog steeds te wachten op een goede linkpijp(Danmoto) maar dit duurt al wel heel behoorlijk lang en heb het idee dat het pakketje gewoon kwijt is geraakt met transport ofzo(voor 20 Februari verstuurd uit China, uitlaat was de 1e keer binnen 5 dagen hier).

Anyways, iemand die een adresje weet waar dit gedaan kan worden?


IMAG0506_zpsd75ad8e9.jpg
 
Er zijn echt niet zoveel bedrijven die dit spul kunnen buigen,is dunwandig.Moet met een doornbuiger gebeuren.Wat ik zou doen is deze linkpijp gebruiken en de hoek wat groter maken door de flex er in te zetten,happie er uit halen en weer netjes er op lassen.Lasje mooi glad slijpen,klaar.
Kan ik wel voor je doen maar zit in Friesland. :+
 
Ok thanks, enig idee trouwens hoeveel het zou kosten bij hem?

Geen idee, maar goedkoop is ie niet. Ontwerpt voor BMW uitlaten, doet Formule 1, is design engineer bij Akrapovic en Laser geweest en ga zo maar door.
Ik heb onder mn R1 ook twee toeters van hem maar dat is via een bekende gegaan voor een matsprijsje. Beste kun je een mailtje sturen met je wens en evt. een foto.
 
+ 1 voor Don de Vink.
Dikke kans dat je uitlaat bij de Douane ligt.
Douane heeft geen opslag voor waardebepalingen oid, collega van mij had ook een pakketje uit het buitenland en dat duurde ook maar een eeuwigheid voordat hij het binnen had.
Hij belde de pakketdienst en die gaf aan dat het pakketje bij de douane lag voor de waardebepaling voor de invoer, (heeft bij Schiphol gewerkt bij de douane), confronteerde ze met dat verhaal en 2 dagen later had ie het binnen... :?
 
Laatst bewerkt:
In totaal nog 3 linkpijpen gehad van Danmoto. Geen van allen goed.

Heb de Danmoto verkocht aan een maatje van me, die had zelf al linkpijp waar de danmoto perfect op paste. Zelf daarna een Mivv gekocht en dat paste uiteraard perfect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan