Ik zoek een pilot screw setje voor de Yamaha XJ700N

Gerdeper

MF'er
1 jan 2013
103
11
Venlo
Iemand die weet waar ik zoiets vind?
Ik vraag me tevens af of screws van andere XJ modellen er ook op passen.
 
Zitten de o-ringen van de mengselschroeven niet bij een revisiesetje a €25 ofzo?
Zou kunnen, hoeft niet.

Op de één of andere manier zitten die bij het ene setje wel, bij het andere niet.

Ik heb laats eens bij een andere leverancier een revisiesetje voor een xv750 gehaald, en daar zat werkelijk alles in. Veel meer dan in de setjes die ik meestal bestelde. Was maar een tikkie duurder.....
 
Zou kunnen, hoeft niet.

Op de één of andere manier zitten die bij het ene setje wel, bij het andere niet.

Ik heb laats eens bij een andere leverancier een revisiesetje voor een xv750 gehaald, en daar zat werkelijk alles in. Veel meer dan in de setjes die ik meestal bestelde. Was maar een tikkie duurder.....

Zo had ik laatst ook zo'n overcomplete set, alles zat erin. O-ringen van de mengselschroeven, vlotternaaldzittingen, T-stukjes, noem het maar op. Kwam bij hocoparts vandaan.
 
Weet je toevallig nog welk merk het setje had?

Wist het even niet meer, dus nagevraagd.

Merk is Tourmax.

En dan krijg je, afhankelijk van het model een setje wat hier op lijkt. Ik had een setje met alleen maar afdichtingen en o-ringen, maar ik zie ook setjes waar ook vlotternaalden en -zittingen inzitten, mengselschroeven, e.d.

CAB-S19.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wist het even niet meer, dus nagevraagd.

Merk is Tourmax.

En dan krijg je, afhankelijk van het model een setje wat hier op lijkt. Ik had een setje met alleen maar afdichtingen en o-ringen, maar ik zie ook setjes waar ook vlotternaalden en -zittingen inzitten, mengselschroeven, e.d.

CAB-S19.jpg

Via ebay, ook voor virago toevallig;

$T2eC16dHJGoFFvPOJJ3UBS,dYLejK!~~60_1.JPG

Thanx, die laatste is wel heel uitgebreid. Jammer dat het zo model specifiek lijkt te zijn.
 
Eigenlijk ook een wat uitgebreider set voor mijn xj600 uit 1986. Set van tourmax zit voor de xj alleen pakkingen en vlotternaald in zo te zien. Was ook al op ebay aan het kijken geweest, maar dat zijn ook vrij beperkte sets. Heb een set oude carburateurs liggen met versleten mengselschroeven en een paar verstopte sproeiers.
 
Eigenlijk ook een wat uitgebreider set voor mijn xj600 uit 1986. Set van tourmax zit voor de xj alleen pakkingen en vlotternaald in zo te zien. Was ook al op ebay aan het kijken geweest, maar dat zijn ook vrij beperkte sets. Heb een set oude carburateurs liggen met versleten mengselschroeven en een paar verstopte sproeiers.
Wat slijt er aan een mengselschroef?
Een verstopte sproeier kun je open maken, of op merk model en type sproeier los kopen.
 
Eigenlijk ook een wat uitgebreider set voor mijn xj600 uit 1986. Set van tourmax zit voor de xj alleen pakkingen en vlotternaald in zo te zien. Was ook al op ebay aan het kijken geweest, maar dat zijn ook vrij beperkte sets. Heb een set oude carburateurs liggen met versleten mengselschroeven en een paar verstopte sproeiers.
Louis?
 
Wat slijt er aan een mengselschroef?
Een verstopte sproeier kun je open maken, of op merk model en type sproeier los kopen.

Louis is zelfde setje.
Uiteraard zijn de onderdelen los te krijgen, setje leek mij alleen gemakkelijker. De sproeiers kreeg ik wel open,alleen ook met redelijk grof geweld. Paar nachten in de reiniger hadden niet geholpen. Ben bang dat de maat niet meer precies is.
Mengselschroeven kreeg ik uiteindelijk los, alleen niet zonder de kop te beschadigen helaas. Vandaar dat het me handiger leek ze te vernieuwen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan