Zijn deze stepjes te poedercoaten?

Benniez

MF veteraan
4 jan 2007
1.908
3
Nijmegen
Ik wil een aantal onderdelen van mijn motor laten coaten, zo ook mijn stepjes. Op deze stepjes zit rubber, is het mogelijk om dit rubber te verwijderen (en om het ook weer terug te kunnen monteren ;)) Denk dat het rubber namelijk de oven niet zal overleven?



Ben.
 
hoe heb je dat gedaan met het kogelkopje aan je schakelpedaal ? eraf gehaald ? zoja, hoe? wat ik wil zo'n ding er ook af hebben. ;)

Goeie vraag :)

Ik kreeg die er ook niet af. Bij het coatbedrijf zouden ze deze afplakken, is uiteindelijk niet gebeurd. Het kogelscharniertje zat helemaal vol met coating en zat muurvast... Met veel moeite heb ik de coating netjes kunnen verwijderen en het scharniertje weer gangbaar kunnen krijgen...
 
Goeie vraag :)

Ik kreeg die er ook niet af. Bij het coatbedrijf zouden ze deze afplakken, is uiteindelijk niet gebeurd. Het kogelscharniertje zat helemaal vol met coating en zat muurvast... Met veel moeite heb ik de coating netjes kunnen verwijderen en het scharniertje weer gangbaar kunnen krijgen...

dat is ook een manier idd. ;)
Er zit zo'n veertje in dat er onmogelijk uit te punninken dus ik hoopte dat jij dat wel voor elkaar gekregen had. ;)
geen idee wat makkelijker is, veertje punninken of poedercoat pulken. :P
 
Als je pech hebt komt bij het afbakken het vet uit zo'n lagertje lopen door de hitte en dan wordt de coating vern***. Ik zou het niet opzettelijk doen. Het laten zitten van de wiellagers "want dan hoeven de pasvlakken niet afgeplakt te worden" is er ook zo een.

zo heet wordt die oven:

743216d1359601749t-how-not-powdercoat-your-headshock-mess-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan