Blok spuiten

gs450l

MF'er
9 sep 2004
144
0
Leiden
Heel mijn motor is strakjes weer op en top, frame, tank (bijna) alles wordt gespoten. Behalve het blok zelf, die ziet er op zich nog top uit op een enkele plekken na. Heeft iemand tips met welke coating ik dat kan bijwerken??? Hoeveel lagen zwart, blanke lak etc. En wat ik me ook afvraag is of het HITTE bestendige coating moet wezen?!!?
 
Zie hier het resultaat, gedaan met MOTIP Engine paint.

Blok.jpg
 
Nou mensen, ik heb een tijdje terug mijn blok gespoten met MOTIP Engine Paint.... en echt waar geweldig. Deze week heb ik ff'ies de benzine test gedaan en.... jawel geslaagd, echt niks maar dan ook niks zwarts zat aan mijn stofdoekie (met benzine...) Echt super, deze week of volgende week wordt het blok in elkaar gezet dus het hittebestendige verhaal komt dan aan bod.... Ik hou jullie op de hoogte!
 
Thanx for the toppic.

Tjonge jonge wat heb ik hier lang naar lopen zoeken.

Mijn Honda Nighthawk CB650SC staat nu als zo'n beetje vanaf aug 2002 op blokken en het begint me nu toch echt wel weer te jeuken om het ding weer eens op de weg te zien.
Het laatste loodje van de gehele renovatie is het motorblok, dat ziet er nog niet uit maar het hele ding uit elkaar halen om alleen de koelribben rond de zuigers te lakken gaat me echt te ver.

Mottip heeft de hiervoor beschreven lak in 5 kleuren, Rood, Zwart, Aluminium, blauw en Groen.

p de site van Mottip staat ook een specificatieblad: http://www.motip.nl/upload/ti/2/WEBL245.pdf

S.
 
Terug
Bovenaan Onderaan