Tandwielen aanpassen

wheelieking

MF'er
24 sep 2006
118
0
Ik heb op mijn fiets een powercommander 5 zitten waar een nieuwe uitlaat onder komt. Nu gaat hij gelijk de testbank op. Maar kan ik daarna voor een tandje minder monteren zonder dat hij weer de testbank op moet? Lijkt mij niet, maar ik weet het niet zeker! Wie o wie kan mij het vertellen?
 
Super! K dacht t al, maar wist t niet zeker! Ik heb nu een ixill hyperlow uitlaat. Toch iets te veel kabaal! Ik kon ook gewoon een paar steigerpijpen op maat maken. Nu een mooie laser duo tech besteld bij powerpoint tiel! Al eerder geweest. Heeft ook m'n powercommander 5 op m'n z750 gemonteerd. ( was toen nog niet beschikbaar) heeft hij pas gemaakt voor m'n fiets.
 
Super! K dacht t al, maar wist t niet zeker! Ik heb nu een ixill hyperlow uitlaat. Toch iets te veel kabaal! Ik kon ook gewoon een paar steigerpijpen op maat maken. Nu een mooie laser duo tech besteld bij powerpoint tiel! Al eerder geweest. Heeft ook m'n powercommander 5 op m'n z750 gemonteerd. ( was toen nog niet beschikbaar) heeft hij pas gemaakt voor m'n fiets.

Enige nadeel is dat je km-teller etc. niet meer klopt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan