Jasper in de CEV, wat verwacht jij?

Jasper in de CEV, wat verwacht jij?

  • 1e plaatsen

    Stemmen: 4 9,3%
  • Podiumplaatsen (maar dus geen eerste)

    Stemmen: 6 14,0%
  • Subtop (4 tm 8e plaats)

    Stemmen: 17 39,5%
  • Af en toe punten.

    Stemmen: 16 37,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
'Ons Jasper' heeft gisteren op Valencia dus een test afgewerkt maar ik kan nergens een bericht vinden over zijn bevindingen van na de test. Hij is voor wat betreft zijn uitingen in de media een heel stuk stiller geworden.

Wat misschien ook wel goed is gezien alle kritiek voorheen maar het viel me wel op.
 
1538860_657425084325262_949612365_n.jpg


Lijkt veel op de Seel waar hij zijn loopbaan mee begonnen is.
 
Inmiddels is dus duidelijk dat Jaspers voorbereidingen voor het nieuwe seizoen helaas niet optimaal zijn geweest.Ik denk dat we hem dus even de tijd moeten gunnen om aan alles te wennen. Ik denk dat we over een race of 3 pas echt kunnen kijken hoe het gaat.
 
Misschien kunnen we dit topic omdopen in een algemeen CEV topic en niet alleen gefocust op Jasper Iwema? Immers doen er vijf Nederlanders mee in het CEV moto3 en is er al een apart topic voor Jasper Iwema.

Overigens, hier:
wordt zondag live uitgezonden. Alle races. 8-)
 
Misschien kunnen we dit topic omdopen in een algemeen CEV topic en niet alleen gefocust op Jasper Iwema? Immers doen er vijf Nederlanders mee in het CEV moto3 en is er al een apart topic voor Jasper Iwema.

Overigens, hier:
wordt zondag live uitgezonden. Alle races. 8-)

Waarom? Jasper neemt als ex-GP coureur nu eenmaal een bijzondere positie in ten opzichte van de Nederlanders. Veel ogen zullen voornamelijk toch op hem gericht zijn. Maar je mag voor andere coureurs natuurlijk ook een topic openen hoor!
 
Dit is de nieuwe pitbox van Jasper. Echt super dat dat Spaanse team de box helemaal in de kleuren van de Nederlandse vlag heeft opgetogen! Zij zijn natuurlijk ook maar wat blij dat ze een ex-GP coureur aan de haak hebben weten te slaan.

1527047_685176304858177_763528513_n.jpg
 
Waarom? Jasper neemt als ex-GP coureur nu eenmaal een bijzondere positie in ten opzichte van de Nederlanders. Veel ogen zullen voornamelijk toch op hem gericht zijn. Maar je mag voor andere coureurs natuurlijk ook een topic openen hoor!
Omdat, zoals gezegd, er al een topic over Jasper Iwema is. Ik denk niet dat Iwema een bijzondere positie inneemt ten opzichte van de jongere coureurs. Ik denk dat de ogen vooral op jongere coureurs als Bo Bendsneijder gericht zijn en de verwachtingen van de jonge proleten ook hoger zijn dan van Iwema.

Die pitbox vind ik overigens wel een mooi gebaar. :Y
 
Inmiddels is dus duidelijk dat Jaspers voorbereidingen voor het nieuwe seizoen helaas niet optimaal zijn geweest.Ik denk dat we hem dus even de tijd moeten gunnen om aan alles te wennen. Ik denk dat we over een race of 3 pas echt kunnen kijken hoe het gaat.

Met 3 races is het seizoen alweer bijna om. Zoals ik al eerder zei, verwacht ik niks van Jasper. Ik denk dat hij met moeite bij kan blijven. Ik zie iemand als Bo vanaf race 1 voor Jasper finishen.
 
Waar vind jij deze foto's?
Deze is door Barry 'bazza' Veneman de wereld in 'getweet' dus ik neem eigenlijk aan dat hij zelf naast de baan staat en die foto met zijn telefoon gemaakt heeft.

Voor de duidelijkheid: bron is Barry Veneman dus.
 
Als iedereen hier nou eens een bron plaatste bij alle artikelen en foto's, dan hoeft men ook niet continue te vragen waar je het hebt gevonden.
Tsja, mij maakt het niet zoveel uit waar iemand iets heeft gevonden qua fotootje, nieuwsartikel of wat dan ook. Maar die discussie is hier op dit forum al tot in den treuren gevoerd geloof ik en zolang moderatoren het niet verplichten, kun je niet van iedereen verwachten dat die de moeite neemt dat te doen, toch? :)

Bij het puur overnemen van bepaalde tekst zonder bron kan ik me er overigens nog iets bij voorstellen, maar het hotlinken van een foto dan weer niet. Die kan door de url uit de afbeelding te volgen gewoon worden herleidt tot de originele uploader.
 
Eerste reactie van Iwema op zijn eerste dag in Jerez:

Not satisfied about the free practices in Jerez. We've got a few problems to solve.

Dat is niet bijster positief. Ik kan nog geen uitslagen vinden dus kan niets zeggen over zijn positie na twee vrije trainingen.
 
Twitter Barry Veneman ....04-04-2014.

Barry Veneman ‏@TalentKNMV · 22 min geleden ....16.50 uur .
Vandaag vrije trainingen gehad, goed omstandigheden! Alle 5 rijders konden progressie boeken. Vanaf nu transponders erop, morgen meer nieuws



Bron Bazza #77........vanaf mijn laptop vanuit Bleiswijk 17.12 uur Nederlandse tijd .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan