Hoe heet dit type stekker en waar koop je hem?

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Ik wil zelf een kabel namaken want vind het veel te duur om te kopen via de KTM dealer.
Weet iemand hoe de volgende stekker heet en waar je hem koopt:

2dlok5v.jpg

qpl9mv.jpg
 
kom je in de nieuwe situatie ook zo uit met draad-mannetje-vrouwtje-draad?? in dat geval denk ik dat je het beste een passende connector met 4 contacten zowel mannetje als vrouwtje kunt nemen en die aan beide kanten van de verbinding plaatsen. Dit precies terugzoeken is waarschijnlijk een toevalstreffer als het überhaupt ooit lukt..
 
Ik gebruik mijn KTM zowel voor offroad als voor onroad en nu wil ik graag en 2e kabel maken zodat ik makkelijk de remmen en aanverwanten (km teller kabel) ineens kan wisselen. Ik wil liever niet de kabelboom aanpassen en de orginele bevestiging bij de voorremklauw aanpassen. Daarom wil ik graag dezelfde stekkers.
 
Ik gebruik mijn KTM zowel voor offroad als voor onroad en nu wil ik graag en 2e kabel maken zodat ik makkelijk de remmen en aanverwanten (km teller kabel) ineens kan wisselen. Ik wil liever niet de kabelboom aanpassen en de orginele bevestiging bij de voorremklauw aanpassen. Daarom wil ik graag dezelfde stekkers.
kijk eens in de webshop van Rick Donkers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan