uitlaat draadeind in kop afgebroken

Dasimo

MF veteraan
5 nov 2006
1.145
48
Hilversum
Ben net mijn projectje aan het afronden. Alleen de uitlaat nog vervangen en ik was klaar.
Nee dus....
Na de oude uitlaat er af te hebben geschroefd kom ik dit tegen :( .

Tapeind afgebroken in de kop en stuk een M6 uit het midden er opnieuw ingetapt.

Gaat om een Gpz900r uit '93. Was dus aardig op weg en zit er niet op de wachten het blok er weer uit te halen voor dit "ongemak".

Heeft er iemand ervaring dit uit te voeren of tips zonder alles te hoeven demonteren?

Ik ga niet beginnen aan linkse taps etc. zoek een wat subtieler oplossing.

Thanks!! :}

full
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast gaat het erg lastig worden om recht te boren.
Een revisiebedrijf kan dat wel, maar dat is centjes aftikken.

Thanks allemaal voor de goede adviezen.

Heb besloten het zelf niet te doen. Begin een beetje kippig te worden en behoeft toch een vaste hand hier.
Met m'n locale "oldtimer auto revisie bedrijf" gesproken die me gelukkig hoop gaf dat het goed komt. Blok en kop kan ik in het frame laten zitten. Hij kan het uitboren/frezen en opnieuw tappen met hulpgereedschap wat hij ook bij oude 4 wielers gebruikt, waar dit kennelijk ook regelmatig voorkomt..
Ik laat het resultaat wel zien als het af is.

Grtz :)
 
Thanks allemaal voor de goede adviezen.

Heb besloten het zelf niet te doen. Begin een beetje kippig te worden en behoeft toch een vaste hand hier.
Met m'n locale "oldtimer auto revisie bedrijf" gesproken die me gelukkig hoop gaf dat het goed komt. Blok en kop kan ik in het frame laten zitten. Hij kan het uitboren/frezen en opnieuw tappen met hulpgereedschap wat hij ook bij oude 4 wielers gebruikt, waar dit kennelijk ook regelmatig voorkomt..
Ik laat het resultaat wel zien als het af is.

Grtz :)

Nou ben ik wel heel nieuwsgierig , welk lokale bedrijf dat is .
"Frank" van de Geuzenweg zal het wel niet zijn , neem ik aan.
mag ook per pm.
grt :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan