Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kostte even wat moeite. Zo zouden mijn wielen eruit gaan zien. Opnieuw naar nu een goede spuiter.
Jullie mening? Ik heb twee weken om te besluiten.......
 
Laatst bewerkt:
Prikkie vraagt raad...:

Kostte even wat moeite.

Zo zouden mijn wielen eruit gaan zien.
Opnieuw naar nu een goede spuiter.

Jullie mening ?
Ik heb twee weken om te besluiten.......
...eh..., 't gaat er toch niet om wat een ander er van vindt...?
...'t gaat er om of je het zelf wat vindt lijken...

...vind je het mooi, en vind je het de fiets waard, dan moet je het zeker niet laten...
...heb je twijfels, dan denk er nog even goed over na...
 
Laatst bewerkt:
...eh..., 't gaat er toch niet om wat een ander er van vindt...?
...'t gaat er om of je het zelf wat vindt lijken...

...vind je het mooi, en vind je het de fiets waard, dan moet je het zeker niet laten...
...heb je twijfels, dan denk er nog even goed over na...


:^
 
...weet U nog (vast wel...), dat van die verloren duo-zit-afdekkap...?
...nou..., dat ding wordt op termijn hersteld...

...maar..., toen dacht ik..., zou het ook niet een leuk alternatief zijn als het standaard duo-zadel ipv het huidige zwart, een groen dekje krijgt...?

...dus..., stel je hebt het duo zadel er op zitten, dat je dan met een uiterlijk rond rijdt alsof die afdekkap er op zit...
...nou ja..., soort van, zeg maar... ;)

...dus..., contact met een zadelbekleder gemaakt, en vandaag per post een proefstukje kanariegroen vinyl in huis gekregen, om de kleur te bepalen zeg maar...

...nou..., en ik moet zeggen..., het proeflapje komt qua kleur toch wel akelig strak in de buurt denk ik...

...uiteraard doet de lichtinval op de groene Triple lak de boel af en toe richting geel/groen lijken, maar..., als je een beetje de boel uit het directe licht houdt, dan lijkt het denk ik aardig richting het Roulette Groen van de Triumph zelf... :Y



...kijkt U mee...?



DSC01921-X2.jpg


DSC01920-X2.jpg


DSC01919-X2.jpg


DSC01915-X2.jpg
 
...weet U nog (vast wel...), dat van die verloren duo-zit-afdekkap...?
...nou..., dat ding wordt op termijn hersteld...

...maar..., toen dacht ik..., zou het ook niet een leuk alternatief zijn als het standaard duo-zadel ipv het huidige zwart, een groen dekje krijgt...?

...dus..., stel je hebt het duo zadel er op zitten, dat je dan met een uiterlijk rond rijdt alsof die afdekkap er op zit...
...nou ja..., soort van, zeg maar... ;)

...dus..., contact met een zadelbekleder gemaakt, en vandaag per post een proefstukje kanariegroen vinyl in huis gekregen, om de kleur te bepalen zeg maar...

...nou..., en ik moet zeggen..., het proeflapje komt qua kleur toch wel akelig strak in de buurt denk ik...

...uiteraard doet de lichtinval op de groene Triple lak de boel af en toe richting geel/groen lijken, maar..., als je een beetje de boel uit het directe licht houdt, dan lijkt het denk ik aardig richting het Roulette Groen van de Triumph zelf... :Y



...kijkt U mee...?



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


gewoon kappie opnieuw laten spuiten
 
...weet U nog (vast wel...), dat van die verloren duo-zit-afdekkap...?
...nou..., dat ding wordt op termijn hersteld...

...maar..., toen dacht ik..., zou het ook niet een leuk alternatief zijn als het standaard duo-zadel ipv het huidige zwart, een groen dekje krijgt...?

...dus..., stel je hebt het duo zadel er op zitten, dat je dan met een uiterlijk rond rijdt alsof die afdekkap er op zit...
...nou ja..., soort van, zeg maar... ;)

...dus..., contact met een zadelbekleder gemaakt, en vandaag per post een proefstukje kanariegroen vinyl in huis gekregen, om de kleur te bepalen zeg maar...

...nou..., en ik moet zeggen..., het proeflapje komt qua kleur toch wel akelig strak in de buurt denk ik...

...uiteraard doet de lichtinval op de groene Triple lak de boel af en toe richting geel/groen lijken, maar..., als je een beetje de boel uit het directe licht houdt, dan lijkt het denk ik aardig richting het Roulette Groen van de Triumph zelf... :Y



...kijkt U mee...?



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Prima kleurtje, kun je kiezen... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan