opstart probleem? (hulp gevraagd)

Toch is het niet nodig en relevant om zijn prive gegevens hier te plaatsen omdat hij niet zo technisch onderlegd is.

Dat is niet aardig,..

ach, mijn (harde) manier op iemand met zijn neus op de feiten te drukken lijkt in eerste instantie niet lief, maar is voor de meeste mensen wel effectief. Deze meneer laat gewoon alles openbaar staan en moet de les misschien nog iets harder gepresenteerd krijgen van iemand die niet zo lief is.
 
ach, mijn (harde) manier op iemand met zijn neus op de feiten te drukken lijkt in eerste instantie niet lief, maar is voor de meeste mensen wel effectief. Deze meneer laat gewoon alles openbaar staan en moet de les misschien nog iets harder gepresenteerd krijgen van iemand die niet zo lief is.
:^

En mocht ie ontevreden zijn, kan ie ons Zot altijd nog bellen :Y

motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)
 
Toch is het niet nodig en relevant om zijn prive gegevens hier te plaatsen omdat hij niet zo technisch onderlegd is.

Dat is niet aardig,..

Het is niet nodig en het is niet aardig en de gegevens zijn niet prive...
Een tijdje terug had ik iemand zn avatar in een reactie geplaatst.
bleek een facebook foto te zijn van 2000 bij 3000..
kinderen zichtbaar en herkenbaar, kenteken etcetc.

Kreeg netjes een mailtje dat het niet bekend was dat dat kon en oftie weg kon.

nou ben ik de clou kwijt... :/

SJOOK UUTTREKKNN !

;)
 
Had de betreffende dus ook prive naar Zot kunnen doen.
En het is hier ook wel weer te verwijderen als hij daar op staat toch?
Anderzijds zet hij het zelf open op het internet. Hoe zou Zot anders aan deze komen?
Ja Zot is n beetje Bot, maar wijst wel naar de juiste richting als je hem duidelijk iets vraagt.
En uitleg geeft hij ook.. Maar ook ik vind dat je niet direct hoeft te zeggen dat je moertje 1 op boutje 2 vast moet draaien.. Men mag best erbij nadenken, daar is nooit iemand dommer van geworden.
Als je heel snel iets gedaan wilt hebben, moet je hem wegbrengen en daar voor betalen.

Ik heb een klein vermoeden dat Bot ook zo denkt.
Stuur geld naar zijn rekening, en je krijgt een perfect advies. Desnoods met foto's van hoe en wat.
Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen is, het valt wel mee.
 
ach, mijn (harde) manier op iemand met zijn neus op de feiten te drukken lijkt in eerste instantie niet lief, maar is voor de meeste mensen wel effectief. Deze meneer laat gewoon alles openbaar staan en moet de les misschien nog iets harder gepresenteerd krijgen van iemand die niet zo lief is.


Geloof me, ik kan hard en zacht maar zou er niet voor gekozen hebben het op deze manier te doen.

Ik begrijp je reactie en vind ook dat je voorzichtig om moet gaan wat je plaatst op internet.

En ook ik denk dat hij niet weet dat er een choke op die motor zit of dat dat ding niet goed gangbaar is. ;)
 
Geloof me, ik kan hard en zacht maar zou er niet voor gekozen hebben het op deze manier te doen.

Ik begrijp je reactie en vind ook dat je voorzichtig om moet gaan wat je plaatst op internet.

En ook ik denk dat hij niet weet dat er een choke op die motor zit of dat dat ding niet goed gangbaar is. ;)
ik denk dat hij niet eens weet dat hij die foto (ook hier) zelf kan verwijderen :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan