Koplamp ombouwen suzuki bandit 1200 s 2001

Roy Smits

Rookie
15 feb 2015
7
0
Ik ben van plan om de standaard projectoren uit mijn suzuki bandit te vervangen door bi-xenon projectoren. Hierdoor heb ik uit beide projectoren dim- en grootlicht.
Ik kan alleen nergens vinden welk type projectoren of welke maat ze hebben en welke er in passen.
Heeft iemand ervaring hiermee, of weet iemand waar ik dit kan vinden?
 
In Nederland verkoopt motorsticker.nl dergelijke projectoren. Dan weet je wel zeker wat je krijgt.
Ik heb ze zelf van Aliexpress gehaald, scheelde me 100 Euro, inclusief verzendkosten.

Je moet heel erg opletten inderdaad, zelfs een ander type "shroud" (het hulsje om de lamp heen) kan er al voor zorgen dat de zaak niet meer past, volgens mij past alleen de "Mini Gatling". Ik heb zelf destijds de zoekterm "Morimoto" gebruikt, maar ook dan is het erg lastig om precies datgene te vinden wat je zoekt. Er zijn ongelooflijk veel setjes in allerlei uitvoeringen. Ik heb helaas de link niet meer (ik heb 'm destijds wel op MF gezet), maar als ik wat vind gil ik wel ff.
 
www.retrofitlab.com, heb ik zowel voor de auto als voor de motor besteld. de mini projectoren kun je in een bestaande reflector schroeven, lengtematen zijn op de site te vinden. Weet niet hoe dit op een bandit zit, maar reken er op dat je je koplamp open moet "bakken". Filmpjes en uitleg staan op hun site.
 
www.retrofitlab.com, heb ik zowel voor de auto als voor de motor besteld. de mini projectoren kun je in een bestaande reflector schroeven, lengtematen zijn op de site te vinden. Weet niet hoe dit op een bandit zit, maar reken er op dat je je koplamp open moet "bakken". Filmpjes en uitleg staan op hun site.

Bedankt voor de tip,
Ik heb ondertussen alles binnen en ben aan de slag gegaan.
De projectoren zitten al in de nieuwe koplamp en binnenkort ga ik alles aansluiten.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan