Raar lek voorkant zxr400

Motomuis37

MF'er
9 mrt 2014
127
0
Hallo allemaal,

Toen ik toestraks bezig was met mijn motor ontdekte ik in de rand van men voor velg een beetje olie, die onderkant van de rechterkant van de voorvork was ook nat. Had echt een olie kleur. Alles droog gemaakt en gekeken waar het vandaan komt, paar keer flink de vork in geduwd maar niks, hoogstens een klein beetje zweterig maar geen druppels niks, ook niet bij de remmen of iets. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Heb nu papier eronder gelegd zodat ik morgen goed kan Kijken of die nog steeds lekt dus ben benieuwd.

Bedankt!
 
Volgens de eigenaar hiervoor is dat in de winter nog gebeurd, kan dat zo snel gaan of is dat onzin van die verkoper?
Moet er nog wel bij vermelden dat die al een tijd stil staat, 5 maandjes denk, en hij soms gestart wordt en een heel klein stukje wordt bereden. Denk verder niet dat dit veel met dit probleem te maken heeft?
 
Als er na een paar keer inveren al een vette rand zichtbaar is is ie goed lek. Hoe dat zo snel kan, keerring kan beschadigd zijn bij montage, maar aannemelijker is dat er roestpitten op het chroom van je binnenpoot zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan