Rubbers carburateur Pegaso 650 - 96

Chefferson

Rookie
30 mrt 2015
23
0
Mede motorvrienden!

Enige tijd geleden al een topic aangemaakt vanwege uitvalproblemen met mijn Pegaso. Dit ging van kwaad tot erger tot hij uiteindelijk een mix van benzine en olie via de carter de luchtfilter inblies (van vanuit daar de motor uit).

Na het nodige sloop en sleutelwerk in elke carburateur 2 kapotte rubbers gevonden.
Betreft de rubber op de naaldzitting en een rubber op de vlotter. Zie afbeeldingen.
Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden?? Al meerdere zaken afgeweest (Tielman materialen en zelfs een poging bij de gasservice gedaan).

2pq2lms.jpg


33dy1zp.jpg


Hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Mede motorvrienden!

Enige tijd geleden al een topic aangemaakt vanwege uitvalproblemen met mijn Pegaso. Dit ging van kwaad tot erger tot hij uiteindelijk een mix van benzine en olie via de carter de luchtfilter inblies (van vanuit daar de motor uit).

Na het nodige sloop en sleutelwerk in elke carburateur 2 kapotte rubbers gevonden.
Betreft de rubber op de naaldzitting en een rubber op de vlotter. Zie afbeeldingen.
Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden?? Al meerdere zaken afgeweest (Tielman materialen en zelfs een poging bij de gasservice gedaan).

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Een motorzaak misschien? Of een motorzaak die Aprillia levert?
 
Daar heb ik er inmiddels al een aantal van gebeld uiteraard. Helaas meneer, motor is wel erg oud krijg ik dan te horen. Wel bieden we een complete nieuwe set aan. Maar om voor 4 rubbers twee nieuwe carbs te kopen gaat mij een beetje te ver.
 
Een BMW F650 (originele model) heeft hetzelfde blok met dezelfde carbs. En daar zijn vrijwel alle losse delen (alleen een o-ring van de naaldzitting en een moertje niet) nog voor leverbaar voor een normale prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan