Enduro Yamaha WR 250 verlagen, mogelijkheden?

Walking

Die hard MF'er
28 feb 2007
836
0
Hier ben ik weer met een nieuwe vraag...

Ik vind mijn enduro wat hoog, kan amper aan de grond en wilde weten of ik de bestaande de vering wat kan aanpassen of ik niks anders kan doen dan er een nieuwe, zachtere vering in te steken?

We hebben een Yamaha-winkel in de buurt, maar wil niks aangesmeerd krijgen dat misschien niet nodig is... daarom vraag ik het hier even *D

Ik weet dat er veel reacties zullen komen zoals 'ge moet toch niet aan de grond kunnen', maar daar heb ik dus niet echt boodschap aan... Zou me prettiger voelen mocht ik wel meer standvastig staan...


Dus alle tips zijn welkom alsook een prijsidee voor mocht er niks anders opzitten dan een andere achterveer te laten steken.

Mvg,

Walking
 
Lowering link is een optie, andere veer niet, die is afhankelijk van je gewicht/rijstijl.
Voorvork moet je dan ook wat doorsteken in de kroonplaten.

Ander (lager) zadel geen optie?
 
Lowering link is een optie, andere veer niet, die is afhankelijk van je gewicht/rijstijl.
Voorvork moet je dan ook wat doorsteken in de kroonplaten.

Ander (lager) zadel geen optie?


Goh, de vering is niet aangepast aan mijn gewicht tot nu toe... ik zal eens iemand zoeken die me daarbij kan helpen.
Lower link ziet er boeiend uit... ik ga wat googlen denk ik ;). Enig idee hoeveel je de bike kan laten zakken zo?

Groetjesssssss
 
Laatst bewerkt:
opties genoeg,

ik heb er nog wel één:

Plateauzolen-2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan