koppeling sv650s 2006

jobsv650s

Rookie
7 jun 2015
11
0
Hallo

Vanmorge toen ik naar mijn werk wou rijden schoot de verstelling van mijn koppeling uit het schroefdraad bij de koppelingshendel.
Dus helaas met de auto moeten gaan.
Nu ik thuis kwam en ik naar de motorzaak om de hoek ben gereden en meneer
de verstelling terug in mijn koppelingshendel heeft gestopt en de koppeling heeft afgesteld onder bij de koppeling zelf (een moer met een schroef erin) Voelt de zwaarte van de koppeling niet verkeerd aan. Alleen als ik hem op de paddock heb staan en ik hem in zijn 1 zet (met de koppeling in geknepen) begint het wiel al te draaien..
Nu vertelde de meneer van de motorzaak mij. Dat die moer met schroef erin helemaal vervangen moet worden. Al heb ik zelf mijn twijfels hier over of dit wel het geval is..

Dus mijn vraag is wat jullie mening hier over is en of jullie hier ervaring mee hebben.

Ik hoop dat alles duidelijk is

Alvast bedankt
 
Hallo

Vanmorge toen ik naar mijn werk wou rijden schoot de verstelling van mijn koppeling uit het schroefdraad bij de koppelingshendel.
Dus helaas met de auto moeten gaan.
Nu ik thuis kwam en ik naar de motorzaak om de hoek ben gereden en meneer
de verstelling terug in mijn koppelingshendel heeft gestopt en de koppeling heeft afgesteld onder bij de koppeling zelf (een moer met een schroef erin) Voelt de zwaarte van de koppeling niet verkeerd aan. Alleen als ik hem op de paddock heb staan en ik hem in zijn 1 zet (met de koppeling in geknepen) begint het wiel al te draaien..
Nu vertelde de meneer van de motorzaak mij. Dat die moer met schroef erin helemaal vervangen moet worden. Al heb ik zelf mijn twijfels hier over of dit wel het geval is..

Dus mijn vraag is wat jullie mening hier over is en of jullie hier ervaring mee hebben.

Ik hoop dat alles duidelijk is

Alvast bedankt
Dat je achterwiel draait is vrij normaal. Probeer met je voet maar eens af te remmen, gaat waarschijnlijk probleemloos.
 
Gaat inderdaad probleemloos. Wanneer ik rem blijft het wiel ook voort stil staan. En wanneer ik erop zit rijd hij ook niet automatisch aan. Alleen dacht dat wanneer ik de koppeling in had het wiel toch wel helemaal stil moest staan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan