HELP!!! Hoe krijg ik dit los??

Bonerhead

MF'er
11 apr 2015
48
0
Sinds een aantal dagen trotse eigenaar van een Dragstar 650. Tweedehandsje, dus zijn een aantal dingen die ik wil veranderen aan de motor. Doel is om dit zelf allemaal te gaan doen. Heb 0,0 sleutelervaring dus ben echt een leek op dit gebied.

Dacht laat ik ff de sissybar demonteren, 5 minuten werk. Niet dus, 1 schroef krijg ik met geen mogelijkheid los. Is dolgedraaid door vorige eigenaar. Geen idee hoe de schroef precies heet. Het heeft een ronde kop met een zes vlakken erin. Zie foto! ;)

Heb er dus met een ijzerzaag een inkeping in gezaagd in de hoop dat ik hem los kon draaien met schroevendraaier o.i.d. Echter zit dit ding zo strak vast dat er geen beweging in komt.

Geen idee wat ik hier mee aan moet... Hoop dat jullie kunnen helpen!

6q8jut.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toen waren bierkratjes nog van hout, en moest je stevig doorzuipen om de kachel warm te houden.
Toen schreven we poep nog met een lange oe.
Toen had je nog geen drempels, alleen maar kuilen.
Toen was de mist nog zó dik, dat je je motor er zo tegenaan kon zetten zonder dattie omviel.
Toen waren de drie musketiers nog met zijn vieren.


Toen zaten de veters nog in de schoenen in plaats van je reet

toen was brazillian nog gewoon een hitlersnorretje
 
Laatst bewerkt:
Even een paar dagen niet ingelogd en meteen 80 berichten in dit topic :)

Maar zoals jullie al hadden gelezen heb ik maar wat professionele hulp ingeschakeld en met Martell contact opgenomen.

Foto's zien er goed uit! Ben benieuwd naar het geluid van de Vance&Hines..... :9~

Iig iedereen bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan