KTM 690 SMC (-R) Deel 7 Broaaaper die broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor in de regen ga je voor een SMC geen goeie band vinden.
De motor is "te licht" in gewicht en heeft relatief te veel vermogen voor deze bandenmaat.

Hierdoor heb je altijd veel wiel-slip (daarom slijten die banden zo achterlijk snel)

Deze ging bij mij nog het beste;
full


Goldspeed super rain. Als voorband is tie helemaal geweldig (boterzacht)
 
Voor in de regen ga je voor een SMC geen goeie band vinden.
De motor is "te licht" in gewicht en heeft relatief te veel vermogen voor deze bandenmaat.

Hierdoor heb je altijd veel wiel-slip (daarom slijten die banden zo achterlijk snel)

Deze ging bij mij nog het beste;
[afbeelding]

Goldspeed super rain. Als voorband is tie helemaal geweldig (boterzacht)

dat is idd wel een hele grove band. denk wel dat deze juist door de zachte compound erg snel weg is.

ik moet zeggen dat mijn bandjes nog redelijk mee gaan. voorbandje heb ik er nu zoieso al 9xxx km op. en achter zit er nu bijna 3000 op en is nog lang niet aan vervanging toe. nou ben ik ook niet iemand die constant aan het scheuren is.... :$
 
Heren, mijn 690 uit 2014 met 5900 op de teller gaat in de verkoop. Mocht er hier intresse zijn kun je me even een pb sturen. Hij gaat volgende week op marktplaats :)
 
Zet er dan ook een prijs bij. Die van mij is ook te koop met iets meer dan 1000 km....alles is te koop voor de juiste prijs.
 
Mocht iemand iets aangeboden krijgen. Motor van een vriend van me is gestolen in eindhoven toen hij op vakantie was. Leuk thuis komen iig.

 
Ai...dat is naar...heb vandaag wel een enduro op een aanhanger gezien, blauwe volvo er voor omstreeks 18.30u bij apeldoorn op de a1 van deventer naar amersfoort. zat wel enigszins onder de blubber. heb eigenlijk niet op kenteken gelet....wellicht heb ik iemand anders gespot
 
Iemand die heel toevallig een Vespa GTS 300 Super Sport heeft staan of iemand kent?
En diegene wellicht interesse heeft in een 690 SMC?
 
[afbeelding]

Aanzuig filter eruit, gaatje boren & tappen in het metalen dopje, en monteren maar weer.

Stekkertje kan door een ringsleutel 13, om olie te verversen.

Dat is een mooie oplossing zo.
Moet ook maar zoiets in elkaar knutselen :Y
Van de winter wil ik ook een andere plaathouder monteren,
 
Vraagje: de dbkiller van een Akrapovic demper bevat een spark arrestor, dat stukje gaas.
Als je dat eraf haalt, behoud je dan wel de geluidsdemping? Of zal het geluid minder gedempt worden?

Dus als je dit stukje gaas zou verwijderen, behoud je dan dezelfde geluidsdemping maar krijg je wel de vlammen en knallen als zonder dbkiller?
 
Met inkorten bedoel je alleen dat gaas verwijderen of echt ook nog een stuk korter maken?
 
Top. Wordt tijd dat ik na 4 jaar de dbkiller erin prop. Ze beginnen steeds meer te zeuren/dreigen hier met boetes. Maar als het verwijderen van alleen het gaas nog was leuke effecten met zich mee brengt is dat natuurlijk mooi meegenomen :)
 
Vraagje: de dbkiller van een Akrapovic demper bevat een spark arrestor, dat stukje gaas.
Als je dat eraf haalt, behoud je dan wel de geluidsdemping? Of zal het geluid minder gedempt worden?

Dus als je dit stukje gaas zou verwijderen, behoud je dan dezelfde geluidsdemping maar krijg je wel de vlammen en knallen als zonder dbkiller?


Vlammen en knallen krijg je door een lek in de uitlaat, ook met Db-killer.
 
Vlammen en knallen krijg je door een lek in de uitlaat, ook met Db-killer.


Nadat ik de SAS had uitgeschakeld via tuneecu, icm de evo 1 mapping, krijg ik als ik mijn gas tussen de 4000-5000rpm los laat af en toe wel plofjes. Beetje apart dat mijn uitlaat opeens lek is hierdoor..........
 
Laatst bewerkt:
ik wilde vanmorgen m'n 690 SMC-R (2013) starten.
Hij start niet en display "brandt" niet.
Licht doet het wel..

Heeft iemand een suggestie wat er mis is?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan