Zekering 2, 3 en 4 geen spanning ktm 690 smc r 2013

Lucheftruck

MF'er
15 okt 2014
47
0
Ekehaar
Hallo allemaal,

Zit met een vreemd probleem, laatste keer dat ik ben wezen rijden viel mijn ktm 690 smcr uit 2013 uit. Na wat drukken op de zekeringen kwam ik er achter dat zekering 1 defect was (ignition, combination instrument) deze heb ik toen vervangen voor een nieuwe en toen deed ie het weer.

Vandaag wilde ik de motor even starten, maar wat bleek bij het contact aanzetten geen beeld op het display en ook geen zoemende pomp. Ik heb een zekeringen tester gebruikt( kabeltje op de min en dan zo"n soort schroevendraaidrtje er aan, lampje/zekering er in) ben alle zekeringen bijlangs gegaan en wat blijkt. Zekering 2,3 en 4 waren defect. Nieuwe plaatsen bleek echter ook niet te werken. Ik heb toen met het metertje gemeten op de zekeringhouders zelf, maar aan beide kanten geen spanning. Wie weer waar dit aan kan liggen? En al helemaal omdat ik de motor werkend weg heb gezet.

2: clock, ignition (efi control unit)
3: ept control unit
4: fuel pump

Hopelijk weet iemand het *D

Groet Luc
 
Laatst bewerkt:
Ben nog even weer bezig geweesr, hoofdzekering is goed. Rare is dat als ik de hoofdzekering er uit haal, even er uit laat. En er dan weer in doe het scherm en brandstofpomp een paar seconden aangaan. Vervolgens gaat het scherm weer uit en gebeurt er niets meer. Zou het misschien het contactslot kunnen zijn?

Als ik de draden van de hoofdzekering doorverbind dan wil de motor wel starten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet luc
 
Ben nog even weer bezig geweesr, hoofdzekering is goed. Rare is dat als ik de hoofdzekering er uit haal, even er uit laat. En er dan weer in doe het scherm en brandstofpomp een paar seconden aangaan. Vervolgens gaat het scherm weer uit en gebeurt er niets meer. Zou het misschien het contactslot kunnen zijn?

Als ik de draden van de hoofdzekering doorverbind dan wil de motor wel starten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet luc
Dat lijkt toch op een brakke hoofdzekering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan