Betaalbare motor garage/hobbyist in den haag. Wie kent er 1?

marvnl

MF'er
3 okt 2015
50
0
Almere
Hi, ik rij pas motor, en heb een yahama R6 '99. Recentelijk doet die motor erg raar nadat ik het de laatste tankbeurt had gegeven. Ik weet dat die carburateurs afgesteld moeten worden of wellicht vervangen. Dat zou ik as zaterdag laten doen bij iemand in Almere vlak bij m'n huis. Alleen start mijn motor nu helemaal niet meer met een halfjaar oude accu :S, in den haag ... Noodknop is uitgeschakeld. Choke gebruikt, maar het start gewoon niet meer op. Het geeft een klein contact geluidje alsof het moeite heeft met voldoende contact te krijgen met de accu. Even gaan de lampjes en display aan en dan stop het ermee. Nu zit ik vast met de motor in den haag. Gelukkig bij m'n vader op privé terrein. Ik heb niet veel te besteden, maar moet het wel fixen. Ik moet dat ding thuis krijgen.

Kent iemand hier een betaalbare motor garage of hobbyist / contact die ik kan bellen en die er even naar kan kijken / fixen?
 
Laatst bewerkt:
Heb met gas inderdaad gespeeld en dan start het wel. Maar nu doet het niets meer sinds ik de laatste keer getankt had.. Alsof het geen contact maakt met accu op de juiste manier.
 
Probeer eens een beetje met je gas te spelen tijdens starten.
Niet te veel anders verzuipt hij.
Ook al zou je cilinder gescheurd zijn dan zou t blok wel willen lopen maar niet lekker. Nu geeft hij helemaal geen sjoege. Lijkt wel alsof hij geen brandstof krijgt... Check of bougies nat worden.



Leg eens uit waarom een motor zal verzuipen als je gas geeft bij het starten??????
Ik heb er een andere gedachtengang over, maar daarom wil ik graag jouw idee weten.
 
Leg eens uit waarom een motor zal verzuipen als je gas geeft bij het starten??????
Ik heb er een andere gedachtengang over, maar daarom wil ik graag jouw idee weten.
Bij volgas starten zonder dat motor aanslaat zuigt er veel benzine/lucht mengsel cilinders in. Dit wordt niet verbrand waardoor verbrandingkamers te nat worden. Moter zal hierdoor slecht of niet aanslaan.
 
Heb je het bonnetje van je laatste tankbeurt nog?


Zomaar even een gratis advies om deze even te controleren op de juiste brandstof.
'
ahahahah zo grappig en toevallig dat je het vraagt. En toevallig heb ik dat bonnetje wel uitgeprint via de pin tank bij de shell hahaha!!! Ik had FualSave getankt. Was 1,469 euro per liter (er staat niet bij of het euro95 of benzine was of zo)

En het het is wel een goede vraag van je, want mijn auto is diesel, dus ik kan zo maar even verwarren inderdaad. Hoeveel was benzine afgelopen zaterdag? Iemand toevallig opgemerkt? Ik let zelf niet meer op de prijzen, want voor m'n auto heb ik een tankpas.
Maar het moet wel benzine zijn geweest als ik kijk naar de huidige prijzen:
http://www.brandstof-zoeker.nl/station/shell-best-3986/#.VhLXzGvi_EY
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan