DB Killers op Ebay

Chriz86

MF'er
22 okt 2007
146
12
Amersfoort
Goedemiddag, voor mijn Renegade uitlatenset op mijn Aprilia RSV MIlle 2002 ben ik op zoek naar DB-killers.
Mijn 'gaten' zijn 51mm binnen diameter, dus een 48 mm zal wel gaan.

Heeft iemand wel eens DB-Killers voor een relatief laag prijsje op Ebay besteld?
Ik zit me te oriënteren en kwam de DB-Killers in de link tegen (slechts 16 USD per stuk):

http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...ash=item1c57b67433:g:DnIAAOSwQiRUoK28&vxp=mtr

Alternatief dat ik zag voor iets meer is deze (is wel precies 51mm, mijn voorkeur heeft een db-killer die ietsje kleiner is dan de binnendiameter):

Baffle DB Killer to fit 5.1cm 51mm Angled Outlet Exhaust Can Silencer Universal | eBay

Iemand goede ideeën / tips?
 
geen ervaring met DB killers op Ebay. Wel zeer veel ervaring met Ebay aankopen.

Als je de recensies leest van een verkoper kom je meestal al veel te weten over de kwaliteit van de db killers.
 
bij de 2e links staat bij mij al 'does not ship to netherlands'

als je uitlaten hebt met E keur, wat vaak is als er officieel een db killer inkan zou ik altijd de db killers nemen van dat merk, dat past mooi, kan zelfs zijn dat er uitsparingen in je uitlaat zitten waar de bijbehorende db killer invalt en je hebt dan dus E keur zodat je overal 'bekeuringsloos' kan rondenrijden.

dat zou mij wel een 60/70 euro waard zijn, uitgaand van 2 dempers, maar dat is maar een schatting.

p.s overigens niet ALLE bekeuringen 'loos' he ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan