Passende DB killer

Baloetsii

Rookie
25 mrt 2024
5
1
Beste lezer/motor liefhebber,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb onlangs een omgebouwde Triumph sport daytona 955i met een Zard uitlaat aangeschaft. Ontzettend blij met de motor alleen zat er geen DB killer/demper in de Zard uitlaat dus zijn de buren niet zo blij.

Online heb ik getracht het model van de uitlaat te identificeren maar zonder succes.

Mijn vrienden hebben mij de tip gegeven om hier een foto te plaatsen omdat hier veel kenners aanwezig zijn, ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen naar een passende DB killer/demper.

In de bijlage treffen jullie een foto van de motor met uitlaat.
 

Bijlagen

  • 3EF3B4EE-7888-420B-8339-967B43004B6D.jpeg
    3EF3B4EE-7888-420B-8339-967B43004B6D.jpeg
    507,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Is ook een stuk duurder ten opzichte van een db killer die mogelijk al klaar is voor verzending. Ik denk dat @Baloetsii hoopt dat er toevallig iemand meekijkt die hem herkent en hem de juiste richting op kan wijzen.

Heeft de uitlaat ergens een modelnummer o.i.d. staan?
 
Is ook een stuk duurder ten opzichte van een db killer die mogelijk al klaar is voor verzending. Ik denk dat @Baloetsii hoopt dat er toevallig iemand meekijkt die hem herkent en hem de juiste richting op kan wijzen.

Heeft de uitlaat ergens een modelnummer o.i.d. staan?
Een db killer mogelijk klaar voor verzending.
Maar bij ontvangst weer niet goed past.
Laat je de db killer ergens op maat maken weet je dat het goed zit maar het moet weer zo goedkoop mogelijk merk ik hier.
Dan wens ik ze succes ermee.
 
Een db killer mogelijk klaar voor verzending.
Maar bij ontvangst weer niet goed past.
Laat je de db killer ergens op maat maken weet je dat het goed zit maar het moet weer zo goedkoop mogelijk merk ik hier.
Dan wens ik ze succes ermee.
Als iemand een kleine zekerheid te bieden had omtrent een kant en klare die zeker gaat passen dan is dat zeker makkelijker, maar ik vind het niet erg om net wat meer centen uit te geven om wat kwaliteit en zekerheid te ontvangen.

In ieder geval bedank ik je voor je reactie!
 
Je bedoelt dat je bij een originele zeker bent van de pasvorm….?!?
Ja of op basis daarvan kunnen opzoeken/navragen welke er eventueel ook op passen om zo een overweging te kunnen maken. Ik zou nu absoluut niet weten welke erop past en welke niet, als ik op het internet kijk zie ik veel universele maar mijn kennis op dit gebied is gewoon ontoereikend om een inschatting te kunnen maken of dat überhaupt een optie is of niet.

In ieder geval bedank ik je voor de reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan