Het grote Honda NX250 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er knap uit, die custom uitlaat! Heb dat wrappen ook nog overwogen, maar ik was bang dat de boel dan alleen maar sneller wegrot. Misschien toch maar weer overwegen.
 
Nou mensen, get this: Het ziet er naar uit dat ik binnenkort m'n oude NX'je weer terugkoop.. de huidige eigenaar houdt opruiming en ik kan 'm voor weinig weer overnemen.. en dan gaat sentiment toch een rol spelen he.

Maar ik heb wel een klein dingetje om te beginnen: de enige waar we geen vat op hebben, degene aan wie ik 'm ooit verkocht had, heeft er een andere startknop-stuurunit opgezet. Helemaal ruk, want daar zit niet eens een fatsoenlijke gaskabelhouder aan, echt je reinste beun. Dus ik mag op zoek naar een andere stuurunit... maar kan iemand hier even een plaatje delen van hoe die er uit hoort te zien? Zodat ik de juiste schakelaars heb straks.

Alvast duizend maal dank1
 
Komt de stunt Nx weer terug? Cool!
Ik heb nog wel een originele unit liggen. En nog heel veel andere onderdelen indien nodig.
 
Oh gaaf! Er zijn wat onderdelen verdwenen, waaronder een reserveblok, maar de rest is nog haast precies zoals ik het ooit heb achtergelaten. Zo leuk! Maar ik ben wel geïnteresserd ja :)
 
Cool :). Zou het stiekem niet heel erg vinden ook een nx te hebben... aan de andere kant kost het al veel moeite tijd te vinden om op de transalp te rijden :P
 
Ja Downunder, dat gevoel ken ik, daarom maak ik er woonwerk van, dat moet nu eenmaal regelmatig.

Lemmy, als je weet wat je echt nodig hebt hoor ik het wel. Ik bijna alles liggen uitgezonderd een blok en wat kleine onderdelen. En ik heb ook een set 17" wielen en een 17/21" set.
 
Aangezien ik niet zo van noppen hou..heb ik hier nog een Bridgestone trail wing 39 liggen is al wat jaren oud maar zeker niet uitgedroogd en nog soepel maat 90/100/19. 8 mm profiel
mag voor NOP weg !ook nog tandwielen, 39 gebruikt maar zeker goed,/41/44 zijn nieuw !tegen redelijke vergoeding.
 
Laatst bewerkt:
Hallo gasten, ik hou er mee op..
De Mito/NX kruising is een geweldige fiets die goed bevalt.
Maar ik wil wat vaker grotere stukken naar zuid europa gaan rijden en daarvoor heb ik een andere motor in gedachte die daar meer voor geschikt is.
Vandaar dat ik mijn Mito/NX tekoop heb gezet...

Te koop: Cagiva Mito 250

Sorie voor de "spam", maar mischien is het iets voor iemand van jullie.
Als het je ding is heb je er een geweldige fiets aan...
full
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik niet zo van noppen hou..heb ik hier nog een Bridgestone trail wing 39 liggen is al wat jaren oud maar zeker niet uitgedroogd en nog soepel maat 90/100/19. 8 mm profiel
mag voor NOP weg !ook nog tandwielen, 39 gebruikt maar zeker goed,/41/44 zijn nieuw !tegen redelijke vergoeding.
Je hebt pb voor het kettingwiel 44 tands :-)
 
Aangezien ik niet zo van noppen hou..heb ik hier nog een Bridgestone trail wing 39 liggen is al wat jaren oud maar zeker niet uitgedroogd en nog soepel maat 90/100/19. 8 mm profiel
mag voor NOP weg !ook nog tandwielen, 39 gebruikt maar zeker goed,/41/43 zijn nieuw !tegen redelijke vergoeding.
 
kijk sc08, dat bied mogelijkheden..
De mijne heeft ook geen noppen en is tekoop..

Zeker mooie machiene, misschien moet je hem inruilen ? of MP ben erg gehecht aan mn nxje, loopt als een kogel nu :P vroeger veel snelle vier cilinders gehad favoriet CB1100RD 1983 sc08..
mocht ik weer een rape fiets willen dan zou het het een dikke ktm worden snel en handelbaar he :Y
 
Heb ook nog een Honda Hornet in de schuur.
Als deze in Januari niet weg is gaat hij in onderdelen..
Die Hornet ruil ik in het voorjaar in op een andere..
 
Hoi, heeft iemand zo nog eentje liggen dat niet wordt gebruikt, voor de linkerkant? Is voor afwerking/verbinding kuipwerk, instrumentenbord.
Ik ben hem kwijtgeraakt of er heeft nooit eentje gezeten...

full
 
Iets wat me laatst opviel was dit gat in mijn radiateursdop.
2hzivay.jpg


Zou dit met opzet gedaan zijn? Moet ik hem vervangen?
 
XL250/350/500. De R kan volgens mij ook, de S niet zover ik weet. En let even op of je een 17" of 18" aanschaft, zover ik weet bestaan die allebei. Je wil een 17" ivm passen, groter tandwiel en verder naar achter moeten en kettinglengte en zo.

Meer info: Reifen & Räder
 
Laatst bewerkt:
Ga je het voorwiel ook wisselen?
Ik heb een set 17/21" liggen maar de velg van het achterwiel heeft alu-roest dus die gaat niet lang meer mee ben ik bang.
 
Het gaat mij erom dat ik Mitas E07 erop kan leggen. Ik vertrek in november naar Amerika met mn NX en die banden gaan een stuk langer mee dan de Bridgestone die er nu op liggen. Voor de voorband is die prima te verkrijgen alleen voor de 16" achterband is dat een probleem. Dank je voor het aanbod.

Hoi,
Aad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan