GP Red Bull Ring Oostenrijk

Wie wint het Ducati-gevecht?

  • Hector "top Ducati" Barbera

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andrea "bullseye" Dovizioso

    Stemmen: 10 34,5%
  • Andrea "sloopkogel" Iannone

    Stemmen: 16 55,2%
  • Danilo "de Clown" Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Scott "needs more tattoos" Redding

    Stemmen: 2 6,9%
  • Eugene "WSBK" Laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Michele "wildcard" Pirro

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yonny "tandpastareclame" Hernandez

    Stemmen: 1 3,4%
  • Loris "too tall for GP" Baz

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Al van het hierboven gezegde.... Wat een ambiance, superstrak geregeld allemaal. Vooral het cashless betaalsysteem, fantastisch.
 
Ben je op 'n ander circuit geweest, dan ik??

Faciliteiten; Toiletten zonder wachttijden en schoon. Catering zonder wachttijden.
Circuit; Liggend in 'n dal en overzichtelijk.(tegenovergestelde van Sachsenring)
Je moet achter 'n boom gaan staan om nix te kunnen zien
Campings en fan-dorp met attractie's en feesttenten, zonder "onregelmatigheden".

En 't weer was meer dan fantastisch.


Maar vanuit je bankstel volg je alles 't beste, en maak je nog 'ns wat mee....

Ik denk dat het erg afhankelijk is van waar je zat: Ik heb op de tv ook tribunes en andere plaatsen gezien die erg ver van het circuit af lagen. Uit ervaring weet ik dan, dat je niet zo heel veel ziet. En betaalsysteem met pasjes zoals hierboven beschreven is inderdaad ideaal. Dat hadden / hebben ze op de Nurburgring ook al jaren.
 
Ik denk dat het erg afhankelijk is van waar je zat: Ik heb op de tv ook tribunes en andere plaatsen gezien die erg ver van het circuit af lagen. Uit ervaring weet ik dan, dat je niet zo heel veel ziet. En betaalsysteem met pasjes zoals hierboven beschreven is inderdaad ideaal. Dat hadden / hebben ze op de Nurburgring ook al jaren.

Wat moet ik me daar van voorstellen .....is dat een circuitpas die je op kan waarderen zoals je wel vaak ziet op campings o.a. in Italie .
 
Precies, je koopt een kaart, zeg met 50 euro, dan krijg je je kaart met 47 euro (3 euro statiegeld). Koop je een flesje drinken a 3 euro wordt dit van je kaart afgeboekt. Heb je op het einde van het evenement nog geld op je pas lever je deze weer in en krijg je samen met het statiegeld je tegoed terug, of je doet dit vanuit thuis online. Ik heb geen rijen gezien bij de verkoopstands... Wel heel veel mensen.
 
Wat moet ik me daar van voorstellen .....is dat een circuitpas die je op kan waarderen zoals je wel vaak ziet op campings o.a. in Italie .

Bij elke cateringstand staat een kaartlezer. Op de Nurburgring was dit een soort van platte asbak, weet niet hoe ik het anders kan omschrijven. Daar leg je de door Memphis80 beschreven pas op en het te betalen bedrag wordt afgeboekt.

Voordelen:

-Mensen die eten in hun handen hebben, hoeven geen geld met bacteriën erop meer aan te raken. Dus een stuk hygiënischer.
-Doorlooptijd bij de cateraars is een stuk korter.

Heb dit al menigmaal als suggestie gemeld bij de TT Assen organisatie. Benieuwd wanneer men dit hier in gaat voeren.
 
Laatst bewerkt:
Bij elke cateringstand staat een kaartlezer. Op de Nurburgring was dit een soort van platte asbak, weet niet hoe ik het anders kan omschrijven. Daar leg je de door Memphis80 beschreven pas op en het te betalen bedrag wordt afgeboekt.

Voordelen:

-Mensen die eten in hun handen hebben, hoeven geen geld met bacteriën erop meer aan te raken. Dus een stuk hygiënischer.
-Doorlooptijd bij de cateraars is een stuk korter.

Heb dit al menigmaal als suggestie gemeld bij de TT Assen organisatie. Benieuwd wanneer men dit hier in gaat voeren.

Dus je koopt zo'n pas voor bijv. 50 of 20 euro zo als in de Arena .
Ik zal volgend weekend eens opletten of ze dit ook hebben op Silverstone , al zal ik het niet nodig hebben want vreet en drink de YFR hospytality wel leeg ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee op Silverstone mag je gewoon cash betalen voor zover ik het me herinner en als je geen Gerrit heet :) En met Britse Ponden wel te verstaan.
 
Laatst bewerkt:
En ja er lopen genoeg pasverkopers rond waar je de circuitpas kan kopen en opwaarderen (op de Nurburgring)
 
Iemand naar deze GP geweest?
Tips of ervaringen voor iemand die hem komend seizoen wil bezoeken?

Nee daar is niemand naar toe geweest. Vandaar ook dat dit topic is aangemaakt :)
En vandaar dat er al enige ervaringen en tips gedeeld zijn in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan