Rw racing gp

Aangezien in het MotoGP circus een ziekte wel vaker wordt gebruikt voor cover-up voor wanprestatie (van wie of welk onderdeel dan ook), vraag ik me af of dat in deze situatie ook speelt.
 
Wie o wie wordt tweede rijder naast Barry Baltus bij RW Racing?
Mijn gok, een Japanner... maar welke?
 
Volgens Speedweek is Nagashima nog steeds in beeld bij RW Racing. Dit is toch iets anders dan Racesport stelt, ik neem aan (!) dat Racesport in contact staat met RW en weet dus niet hoe betrouwbaar dit bericht is van Speedweek.

1604397290141.png
 
Nagashima is een apart gevalletje, met zn kindertjes enzo. En zijn seizoen is ook vreemd. Hij won die eerste race in Qatar, en tweede in de 2de race. Inclusief 2 keer de snelste ronde. Maar daarna o.a. 11, 11, 12 14, 19 23 en 21. Dat is vreemd. Maar om het opvolgende seizoen het WK circus te verlaten lijkt mij ook wel weer bijzonder.

Hij heeft wel ervaring op een NTS, in 2014 in de Moto2 reed het Japans Italiaanse team JIR een aantal wedstrijden met een NTS frame.

gp02_ame_preview_teluruteamjirwebike_nagashima.jpg
 
Nagashima is een apart gevalletje, met zn kindertjes enzo. En zijn seizoen is ook vreemd. Hij won die eerste race in Qatar, en tweede in de 2de race. Inclusief 2 keer de snelste ronde. Maar daarna o.a. 11, 11, 12 14, 19 23 en 21. Dat is vreemd. Maar om het opvolgende seizoen het WK circus te verlaten lijkt mij ook wel weer bijzonder.

Hij heeft wel ervaring op een NTS, in 2014 in de Moto2 reed het Japans Italiaanse team JIR een aantal wedstrijden met een NTS frame.

gp02_ame_preview_teluruteamjirwebike_nagashima.jpg
Met een 21ste plek is die wel aan het herstellen😉

Vreemd seizoen.
 
Nagashima is een apart gevalletje, met zn kindertjes enzo. En zijn seizoen is ook vreemd. Hij won die eerste race in Qatar, en tweede in de 2de race. Inclusief 2 keer de snelste ronde. Maar daarna o.a. 11, 11, 12 14, 19 23 en 21. Dat is vreemd. Maar om het opvolgende seizoen het WK circus te verlaten lijkt mij ook wel weer bijzonder.

Hij heeft wel ervaring op een NTS, in 2014 in de Moto2 reed het Japans Italiaanse team JIR een aantal wedstrijden met een NTS frame.

gp02_ame_preview_teluruteamjirwebike_nagashima.jpg
Dank, dit wist ik niet van Nagashima, als hij dan een aanbod in Japan heeft gekregen dan zou ik die keuze wel kunnen snappen. Misschien heeft Nagashima ook wel last van de voorband van Dunlop gehad....
 
Ah dat was het idd !

Zag trouwens net ergens een bericht voorbij komen over 1 of andere Montella of een naam die er op lijkt, inmiddels gecontracteerd in de moto2.. Toen kwam er een klant en nu kan ik het bericht nergens terug vinden.
Ik twijfel of het om CEV moto2 ging of Wk.. ging iig niet om NTS maar ik vond het wel vreemd omdat de naam mij totaal onbekend is
 
Ah dat was het idd !

Zag trouwens net ergens een bericht voorbij komen over 1 of andere Montella of een naam die er op lijkt, inmiddels gecontracteerd in de moto2.. Toen kwam er een klant en nu kan ik het bericht nergens terug vinden.
Ik twijfel of het om CEV moto2 ging of Wk.. ging iig niet om NTS maar ik vond het wel vreemd omdat de naam mij totaal onbekend is
Bij Speed Up word Yari Montella de vervanger van Fabio DiGia. Heel dik kampioen geworden in CEV Moto2 dit jaar.

 
Wordt syahrin niet gesponsord door petronas of een ander Maleisisch bedrijf?

Dan ga ik ervan uit dat die genoeg centjes heeft om zich bij een beter team in te kopen.
 
Wordt syahrin niet gesponsord door petronas of een ander Maleisisch bedrijf?

Dan ga ik ervan uit dat die genoeg centjes heeft om zich bij een beter team in te kopen.
Syahrin werd altijd door Petronas gesponsord, tot hij motogp ging rijden bij Tech3. Ook dit jaar bij Aspar geen Petronas sponsoring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan