Belgentopic - > Meerdaagse 2017

Maak jezelf niks wijs man en ga lekker mee.

Die 500 euro is niets op een aankoop en verbouwing van een huis. Kan je je beter eens een week goed mee gaan amuseren in de bergen en waanzinnig :]

Just my 2 cents :X

:^
In het slechtste geval 700 euro,
Dit op een aankoop van 200k is peanuts
 
Maak jezelf niks wijs man en ga lekker mee.

Die 500 euro is niets op een aankoop en verbouwing van een huis. Kan je je beter eens een week goed mee gaan amuseren in de bergen en waanzinnig :]

Just my 2 cents :X
helaas kom je daar niet mee toe... mijn meerdaagse in Italië was pak duurder alles bij elkaar :X

ik volg het topic, heb enorm veel interesse, maar zal van een paar factoren afhangen...
 
Voor mij is alles goed.

Maar euh... Schotland :?

Afgelopen jaren zat iedereen te miauwen dat we te ver weg gingen en te lang onderweg waren...

En nu wil iedereen 1200km ver weg gaan over het vreselijkste wegennet in Europa en dan ook nog eens uren extra verliezen op een trein of een boot...

:? :? :?
 
Mijn 0,02€:

Ik kan echt genieten van eens nen dag of een weekend of een week gruwelijk te gaan knallen met jullie allen.

Maar motorrijden is voor mij ook wel meer dan dat.

Mij lijkt het ook geweldig om eens echt ergens heen te rijden, samen vloeken dat uw gat zeer doet na 1000km snelweg, een rondrit, met bagage op de motor zeulen, elke dag een ander hotelletje. Zo kan je echt eens iets zien van een land ook.

Destijds met nameless eens een weekje polen gedaan. Gruwelijk afgezien, veel regen gehad, ongelooflijk zitten kloten met bagage maar achteraf bekeken was het de mooiste reis die ik met de motor heb ondernomen.
 
Voor mij is alles goed.

Maar euh... Schotland :?

Afgelopen jaren zat iedereen te miauwen dat we te ver weg gingen en te lang onderweg waren...

En nu wil iedereen 1200km ver weg gaan over het vreselijkste wegennet in Europa en dan ook nog eens uren extra verliezen op een trein of een boot...

:? :? :?
Schotland kan me niet bekoren, sorry :X (ja ben er al geweest ;) )


Mijn 0,02€:

Ik kan echt genieten van eens nen dag of een weekend of een week gruwelijk te gaan knallen met jullie allen.

Maar motorrijden is voor mij ook wel meer dan dat.

Mij lijkt het ook geweldig om eens echt ergens heen te rijden, samen vloeken dat uw gat zeer doet na 1000km snelweg, een rondrit, met bagage op de motor zeulen, elke dag een ander hotelletje. Zo kan je echt eens iets zien van een land ook.

Destijds met nameless eens een weekje polen gedaan. Gruwelijk afgezien, veel regen gehad, ongelooflijk zitten kloten met bagage maar achteraf bekeken was het de mooiste reis die ik met de motor heb ondernomen.
Das allemaal goed en wel zolang het mooi weer is, de hotelletjes op voorhand geboekt zijn, het niet te ver is (geen +1.000km) maar vooral dat er geen onvoorziene omstandigheden zijn (panne/ongeval/bergpas afgesloten noem maar op) maar ik begrijp uw standpunt wel ;)

Maar waarom op deze manier op reis gaan terwijl we van alle comfort voorzien zijn? genoeg trekhaken en aanhangwagens ter beschikking onder de tingels...










Maar wie ben ik om dat te zeggen/beslissen, ik weet nog niet eens of ik mee kan/ga... :X
 
Das allemaal goed en wel zolang het mooi weer is, de hotelletjes op voorhand geboekt zijn, het niet te ver is (geen +1.000km) maar vooral dat er geen onvoorziene omstandigheden zijn (panne/ongeval/bergpas afgesloten noem maar op) maar ik begrijp uw standpunt wel ;)

Maar waarom op deze manier op reis gaan terwijl we van alle comfort voorzien zijn? genoeg trekhaken en aanhangwagens ter beschikking onder de tingels...










Maar wie ben ik om dat te zeggen/beslissen, ik weet nog niet eens of ik mee kan/ga... :X


Helemaal gelijk :Y

Maar tis voor mij wat dubbel, ik hou wel van het avontuur :Y

En van knallen :]


Weet ook nog niet of ik meega ze, dus ik moei mij niet :N :+
 
Mijne voorkeur gaat toch sterk naar de gewoonlijk de manier met trailers Enzo. Gewoon puur motorrijden zonder zorgen en last. :]
 
@Sheldon & Noser: als we opschuiven naar de 24e savonds vertrekken dan kunnen/gaan jullie allebei mee :?
 
Om eindeloos gediscussieer te voorkomen stel ik voor om met de week van Hemelvaart te gaan. Dit is de week van zondag 21 mei (dus wsl zaterdagavond vertrekken) tem zaterdag 27 mei 2017.

...


Dus, wie wil er tussen 16 mei 2016 en 22 mei 2016 mee op meerdaagse motorreis?
~[/b]

Die datums kloppen niet onderaan, denk dat sheldon dat bedoelde, en dat hij dus gwn meekan van 21-27 (of die week toch).
 
Terug
Bovenaan Onderaan