Belgentopic -> Wieke Tingels -> meerdaagse 2020.

1) Zeg Ja
2) Koop nieuwe moto tegen begin mei
3) Geniet van weekje knallen
4) Evalueer moto keuze

:]
 
  • Leuk
Waarderingen: BA.
Ik weet nog nie of ik tegen dan al iets nieuws heb.
Int slechtste geval ene huren :? Bij bmw kan dat zelfs bij partners int buitenland onder het mom van proefrijden. De camping waar we 2x geweest zijn in Spanje was zo een testcenter ook.
 
Maar dat van dat weer is geen grap hé mannen. Hoe verder van de kust weg naar de andere kant hoe minder het weer gaat zijn :/ :(
 
Is t nu zaterdag of zondag terugkomen?
Indien zondag, rij ik evt een dag eerder naar huis. Maar 1000km alleen rijden is ook niet echt ideaal natuurlijk...
Als het enkel hieraan ligt, wil ik best wel een dag eerder terugkeren, zodat je niet 1000km alleen hoeft te doen ;)
 
Maar dat van dat weer is geen grap hé mannen. Hoe verder van de kust weg naar de andere kant hoe minder het weer gaat zijn :/ :(
Ik heb er werkelijk geen idee van, maar vind het niet erg om eens iets anders te proberen.
Niet dat vorig jaar, jaar voordien en jaar voordien slecht waren, maar verandering is wel eens goed :Y
 
weer vielha.png
weer pamplona.png


Zoveel gaat het nu ook niet schelen met welke kant we zitten hoor.
Met weer moet ge altijd chance hebben, ge kunt naar eender waar gaan en een week regen hebben.
 
Maar dat van dat weer is geen grap hé mannen. Hoe verder van de kust weg naar de andere kant hoe minder het weer gaat zijn :/ :(
Ik heb net eens gekeken naar het gemiddelde van de afgelopen jaren,
en Campdevanol is juist slechter dan Pamplona :o
Screenshot_20200228-113446_Chrome.jpg
Screenshot_20200228-113651_Chrome.jpg
 
Het blijft loterij met het weer natuurlijk. Meer geluk dan de laatste jaren kunnen we niet hebben vrees ik.
 
Ben eens aant rondkijken geweest naar deftig hotel met parkeergelegenheid en ontbijt en liefst kamers met aparte bedden. Lijkt geen overvloed aan aanbod. Wel kol ik redelijk wat campings met bungalows a la camping Isabena tegen. Zoiets is wat mij betreft zeker een optie. Motoren en auto’s lekker naast de bungalow parkeren. Wat mij betreft wel noodzakelijk dat er een badkamertje is in de bungalow zelf. Wat vinden jullie daarvan :?
 
Ben eens aant rondkijken geweest naar deftig hotel met parkeergelegenheid en ontbijt en liefst kamers met aparte bedden. Lijkt geen overvloed aan aanbod. Wel kol ik redelijk wat campings met bungalows a la camping Isabena tegen. Zoiets is wat mij betreft zeker een optie. Motoren en auto’s lekker naast de bungalow parkeren. Wat mij betreft wel noodzakelijk dat er een badkamertje is in de bungalow zelf. Wat vinden jullie daarvan :?

Zeker goe genoeg voor mij. badkamer is leuk in de bungalow ma ook ni direct nodig voor mij. Alst maar deftig is :)
 
Heb eens naar het hotel Pamplona Plaza gebeld, want e-mails lezen doen ze blijkbaar niet :X

Prijs voor (voorlopig) 5 personen, 7 nachten:

1100 EUR (32 EUR per nacht per persoon) voor een appartement tegenover het hotel.
2 kamers met 2 bedden, en 1 slaapzetel in de living. 1 Badkamer.
Overdekte parking onder hotel inbegrepen.
Excl. eten, maar in centrum dus voldoende bakkers/restaurant in de buurt denk ik.

Of:

2x 2 persoonskamer, waarvan één met extra bed. 2 Badkamers.
Overdekte parking onder hotel inbegrepen.
1500 EUR (43 EUR per nacht per persoon)
 
Terug
Bovenaan Onderaan