Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Ja super mooi spul!

Ik zou er graag ook 1 willen, maar heb er vooralsnog de centen niet voor. Eerst andere dingen nu, want ik heb de afgelopen 2 jaar al mijn extra geld in het motorrijden gestopt.

Upgrades, circuitdagen, kleding, etc. etc.


Ik moet even investeren in andere zaken en hopelijk kunnen we dan vanaf de zomer weer al het geld in deze bodemloze put smijten. Een slipperclutch staat zeker wel op mijn lijst voor een goed moment! :Y

Ik wil ook een nieuwe kuipset, want die van mij is niet meer helemaal heel op alle punten.

Eigenlijk wil ik een andere motor er bij en deze enkel gebruiken voor het circuit en dus circuitkuipen meteen.

Ik wil ik wil ik wil _O-

ooh herkenbaar niet alles tegelijk :+ :o

ik heb nog 2 dingen die ik dit jaar nog doe :') :') :') :') echter totaal geen haast

zit nog met mijn arm die nog verre van fit is dus we zoeken en kopen stil de dingen die ik nog wil.
:P
 
Laatst bewerkt:
Hi guys, even een vraagje en hopelijk een antwoord voor me.
Ik zoek eigenlijk iets om mijn zadel wat in te korten. Niet te verlagen, maar wat korter te maken.
Even een afbeelding ter illustratie:

GP_seat.jpg


GP_seat_2.jpg


Wat ik dus zoek is iets dergelijks om mijn zitje wat in te korten zodat ik niet het gevoel
heb dat ik heen en weer glijd.
Suggesties?
 
Hi guys, even een vraagje en hopelijk een antwoord voor me.
Ik zoek eigenlijk iets om mijn zadel wat in te korten. Niet te verlagen, maar wat korter te maken.
Even een afbeelding ter illustratie:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat ik dus zoek is iets dergelijks om mijn zitje wat in te korten zodat ik niet het gevoel
heb dat ik heen en weer glijd.
Suggesties?

Waarom niet gewoon tankgrips kopen en klemmen met je benen bij harde acceleratie? Lijkt me namelijk niet bepaald comfortabel om ingeklemd te zitten tussen je tank en die mini rugleuning.
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon tankgrips kopen en klemmen met je benen bij harde acceleratie? Lijkt me namelijk niet bepaald comfortabel om ingeklemd te zitten tussen je tank en die mini rugleuning.

Tankgrips zijn reeds aanwezig en klem mijn benen goed, maar met mijn bescheiden musculatuur heb ik wel wat bewegingsruimte vanachter. Heel wat bewegingsruimte. :)
 
Wat een rust hier. Zelfs voor een winterperiode is het hier erg stil.
Mijn 600rr gaat zaterdag naar de veringboer voor een setje mooie cartridges. Als ik eraan denk dan zal ik een paar foto's maken en een nieuw lijstje met specs voor de startpost. Het is een beetje uit de hand gelopen deze winter :X

Nu nog een extra setje velgen zodat we ook in de regen buiten kunnen gaan spelen op het circuit 8-)
 
Wat een rust hier. Zelfs voor een winterperiode is het hier erg stil.
Mijn 600rr gaat zaterdag naar de veringboer voor een setje mooie cartridges. Als ik eraan denk dan zal ik een paar foto's maken en een nieuw lijstje met specs voor de startpost. Het is een beetje uit de hand gelopen deze winter :X

Nu nog een extra setje velgen zodat we ook in de regen buiten kunnen gaan spelen op het circuit 8-)


:^


hier ook nog een paar kleine aanvullingen gedaan..

echter 0.0 zin om te posten .

:P

vooral aan het rondzwerven op mf
 
Wat een rust hier. Zelfs voor een winterperiode is het hier erg stil.
Mijn 600rr gaat zaterdag naar de veringboer voor een setje mooie cartridges. Als ik eraan denk dan zal ik een paar foto's maken en een nieuw lijstje met specs voor de startpost. Het is een beetje uit de hand gelopen deze winter :X

Nu nog een extra setje velgen zodat we ook in de regen buiten kunnen gaan spelen op het circuit 8-)

Die van mij is aan het aftellen voor een voorjaarsbeurt.....
 
Nog even dan word het weer mooi buiten en komen de verhalen weer los.
Ik kan niet wachten om lekker te gaan rijden.
Zelfs een circuitdagje is al door mijn hoofd geschoten.
Wat ik dit jaar ook eens wil leren (heeeeel onverstandig maar wel gaaf als je het kan) om een wheelie met de koppeling te maken.
Wheelie in de eerste versnelling kan ik maar ik wil in de tweede versnelling en dan wat langer kunnen wheelien ipv tot aan de toerenbegrenser.
 
Nog even dan word het weer mooi buiten en komen de verhalen weer los.
Ik kan niet wachten om lekker te gaan rijden.
Zelfs een circuitdagje is al door mijn hoofd geschoten.
Wat ik dit jaar ook eens wil leren (heeeeel onverstandig maar wel gaaf als je het kan) om een wheelie met de koppeling te maken.
Wheelie in de eerste versnelling kan ik maar ik wil in de tweede versnelling en dan wat langer kunnen wheelien ipv tot aan de toerenbegrenser.


een frontflip maken met je motor is pas onverstandig _O-


:P
 
_O- snap ik!
Gauw herstellen en gaan rijden.
Weet zeker dat het gevoel gauw terug is.
Motorrijden is toch een soort van verslaving.
 
_O- snap ik!
Gauw herstellen en gaan rijden.
Weet zeker dat het gevoel gauw terug is.
Motorrijden is toch een soort van verslaving.


herstellen gaat matig tot redelijk.

gevoel is 0.0 ... ik dacht werkelijk dat ik het kanaal in reed van de week :')
motor staat nu eindelijk weer onder mijn eigen toezicht.

:o :+
 
Verdomd lastig!
Ik kan het me gelukkig niet voorstellen.
Dat zeggende bedoel ik niet om je nog een trap na te geven maar het lijkt me erg moeilijk om geen gevoel meer voor of in motorrijden te hebben.
Hoop nooit een klapper meer te maken.
Heb er wel al drie gehad waarvan twee redelijk stevig gelukkig goed afgelopen.
 


Heb sins september vorig jaar niet meer gereden.

Dat 0.0 gevoel hou ik nog wel een tijdje

Na trappen doe je niet. ;)
De klap zelf vindt ik minder "erg" dan de nasleep. Dus de tijd die in de fysiotherapie gaat zitten en het mentale gedeelte kwa geduld hebben.

Zit nu eindelijk weer in mijn ploegendienst waardoor ik enigszins weer een vorm van ritme krijg.

De ene dag is de andere niet uiteraard
 

Kwestie van tijd ;)

In deze kan je het beste een voorbeeld nemen aan mij. Of langzam de grindbak in of met een gangetje de berm in waardoor je land op zacht, nat \ drassig gras.

Ik adviseer je om geen salto's op het asfalt te proberen zoals HJM. :N
 
Die van mij wacht op mooi weer, en dat ik wat meer tijd over heb om hem uit te laten :]
Het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar voor sommige dingen moet je tijd maken. Een goed voornemen van me is om dit jaar meer te rijden dan vorig jaar. Vorig jaar ben ik blijven steken op 2000km en dat is eigenlijk zonde!
 
Nog even dan word het weer mooi buiten en komen de verhalen weer los.
Ik kan niet wachten om lekker te gaan rijden.
Zelfs een circuitdagje is al door mijn hoofd geschoten.
Wat ik dit jaar ook eens wil leren (heeeeel onverstandig maar wel gaaf als je het kan) om een wheelie met de koppeling te maken.
Wheelie in de eerste versnelling kan ik maar ik wil in de tweede versnelling en dan wat langer kunnen wheelien ipv tot aan de toerenbegrenser.
Voor de zekerheid het voetje bij de achterrem houden ;)
Over het algemeen is het makkelijker te wheelyen met de koppeling. Je hebt dan et wat meer controle over de snelheid waarmee de voorkant omhoog komt.
 
Heb sins september vorig jaar niet meer gereden.

Dat 0.0 gevoel hou ik nog wel een tijdje

Na trappen doe je niet. ;)
De klap zelf vindt ik minder "erg" dan de nasleep. Dus de tijd die in de fysiotherapie gaat zitten en het mentale gedeelte kwa geduld hebben.

Zit nu eindelijk weer in mijn ploegendienst waardoor ik enigszins weer een vorm van ritme krijg.

De ene dag is de andere niet uiteraard
Heb je het nu over het alcoholpercentage? :9 :P
 
Voor de zekerheid het voetje bij de achterrem houden ;)
Over het algemeen is het makkelijker te wheelyen met de koppeling. Je hebt dan et wat meer controle over de snelheid waarmee de voorkant omhoog komt.

Het is ook meer leren om de techniek onder de vingers te krijgen.
Ben bang teveel gas te geven op het moment dat ik de koppeling laat schieten met als gevolg een achterwaartse salto mortale te maken.
Ach ja alles moet je leren.
Dus veel oefenen maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan