Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Beterschap! Supermotard ook leuk hoor, heb ik gehad en verkocht.
Moet toch zeggen dat ik enduro op dit moment leuker vind. :)

Plaatje:
12193738_893894617368519_113115674921523671_n.jpg
 
Beterschap! Supermotard ook leuk hoor, heb ik gehad en verkocht.
Moet toch zeggen dat ik enduro op dit moment leuker vind. :)

Plaatje:
[afbeelding]



Dankje

Het houdt je wel bezig het Enduro rijden is ook geen verkeerde bezigheid :9

supermotard is erbij hier is geen mogelijkheid.

Geniet nog teveel met de Supersport *O*

Plus appartement staat te koop. ;)
 
Ik rij ook nog gewoon. Ik heb een warm pak en dat werkt prima.

Pekel wordt mijn fiets niet bang van. De schoonheidsprijs winnen doen we toch niet.

Gisteren verse olie er in gedaan. Vandaag de ketting ff inspuiten en spannen. Daarna met een ommetje richting huis. :]
 
Dankje

Het houdt je wel bezig het Enduro rijden is ook geen verkeerde bezigheid :9

supermotard is erbij hier is geen mogelijkheid.

Geniet nog teveel met de Supersport *O*

Plus appartement staat te koop. ;)

Die van mij gaat ook in de verkoop. Vrijdag mij opnieuw laten informeren omtrent de hypotheek en alle nieuwe regels.

Na volgende week ben ik 2 weken vrij en dan ga ik de woning een kleine opfrisbeurt geven zodat de makelaar langs kan komen.

Ik woon in Amsterdam op zn 10 min fietsen van het centrum. Hopelijk is die zo weg. Heb al wat mooie eengezinswoningen gezien in mijn oude buurt. Dat wordt dan weer woon werk rijden.
 
Ik heb mijn CBR een opknapbeurtje gegeven.. Naja alleen het circuit kuipsetje:) De straatversie blijft gewoon origineel..
full

full
 
Vandaag de 600rr lekker gewassen er komen weer dure tijden aan.
Over twee weken langs termaat in nijmegen een nieuwe helm kopen.
Die ik nu heb is tien jaar oud en echt aan vervanging toe.
Ergens binnen nu en een maand ook nog de maxxis supermax banden eraf gooien (vind het helemaal niks) en er een setje pirelli diablo rosso II onder laten zetten.
In het voorjaar een nieuwe naks erop maar dat zijn de kosten niet.
Ik blijf maar op een bepaald toerental een raar rinkelend rammelend geluid horen waar ik vanaf wil.
 
Db killer er in!

Ik heb een luide carbon Leo Vince, maar met db killer klinkt die dusdanig zacht dat het "blok" geluid er boven uitkomt.
 
Ik heb er nog maar 2 keer mee op het circuit gereden.. Eerste keer was op Croix maar dat is open uitlaten, geen probleem dus. De tweede keer was op assen en daar had ik ook geen problemen met mijn Db killer er in. Het onderstaande filmpje is van assen, zo heb je idee wat allemaal wel mag😉

 
Halen ze op Zolder niet regelmatig standaard (GSXR'en) er zelfs af?? Ik heb dat wel vaker voorbij zien komen. -O-

Mijn Leo Vince klinkt niet echt luider (zo op het gehoor afgaand) dan mijn standaard demper. Geen idee of het een decibel meer of minder is natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel eens gehoord dat het bij de GSXR komt door het inlaat geluid. Geen idee of het waar is.

De CBR600rr vind ik standaard al wel een mooi en redelijk luid geluid hebben. Volgens mij heb je hierbij ook de kans dat je er af gehaald wordt op Zolder met je standaard uitlaat.
 
Ik heb er nog maar 2 keer mee op het circuit gereden.. Eerste keer was op Croix maar dat is open uitlaten, geen probleem dus. De tweede keer was op assen en daar had ik ook geen problemen met mijn Db killer er in. Het onderstaande filmpje is van assen, zo heb je idee wat allemaal wel mag😉


Heerlijk zo'n 600cc hoog in de toeren. :9~
 
De geluidsdagen op Zolder zijn altijd een drama.. Ik heb er met mijn vorige motor (R1 rn19) ook altijd problemen gehad met standaard einddempers en standaard luchtfilter. Er zijn wel verschillende trucjes voor om aan de zwarte vlaggen te ontsnappen alleen kan ik hier zelf slecht mee om gaan.. Zo zou je even je gas dicht moeten doen bij het passeren van de geluidspaal of altijd in een groepje moeten rijden. Op deze manier rijden is niets voor mij... Ik heb al moeite genoeg om me op alles op de baan te concentreren;)
 
Ik heb er nog maar 2 keer mee op het circuit gereden.. Eerste keer was op Croix maar dat is open uitlaten, geen probleem dus. De tweede keer was op assen en daar had ik ook geen problemen met mijn Db killer er in. Het onderstaande filmpje is van assen, zo heb je idee wat allemaal wel mag😉



Je short shift teminste.

Ben er in 2012 geweest op Assen. Echter daarna nooit meer geweest hopelijk 2017 wel weer

Zit/z at veel op zolder doel is voor 2017 1.50.000 te rijden
 
Laatst bewerkt:
De geluidsdagen op Zolder zijn altijd een drama.. Ik heb er met mijn vorige motor (R1 rn19) ook altijd problemen gehad met standaard einddempers en standaard luchtfilter. Er zijn wel verschillende trucjes voor om aan de zwarte vlaggen te ontsnappen alleen kan ik hier zelf slecht mee om gaan.. Zo zou je even je gas dicht moeten doen bij het passeren van de geluidspaal of altijd in een groepje moeten rijden. Op deze manier rijden is niets voor mij... Ik heb al moeite genoeg om me op alles op de baan te concentreren;)

Ik schakel door .

Echter boek ik altijd een open uitlaat dag.
En sprintraces is zijn ook openuitlaat dag })
 
Die van mij gaat ook in de verkoop. Vrijdag mij opnieuw laten informeren omtrent de hypotheek en alle nieuwe regels.

Na volgende week ben ik 2 weken vrij en dan ga ik de woning een kleine opfrisbeurt geven zodat de makelaar langs kan komen.

Ik woon in Amsterdam op zn 10 min fietsen van het centrum. Hopelijk is die zo weg. Heb al wat mooie eengezinswoningen gezien in mijn oude buurt. Dat wordt dan weer woon werk rijden.

Hier staat een appartement gemiddeld een jaar te koop.

:X

Heb amper 3 bezichtigingen gehad ..
 
Dat is wel klote.
Ik hoop (en verwacht) dat het hier beter verloopt.

Ik weet niet waar jij woont, maar Amsterdam is gelukkig altijd wel in trek.

Waar ik heen wil verhuizen zal bij een eventuele verkoop ook wel het nodige geduld eisen.
 
Dat is wel klote.
Ik hoop (en verwacht) dat het hier beter verloopt.

Ik weet niet waar jij woont, maar Amsterdam is gelukkig altijd wel in trek.

Waar ik heen wil verhuizen zal bij een eventuele verkoop ook wel het nodige geduld eisen.



limburg..

het is echt simpelweg wachten wachten -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan