Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

supercharger + GT750... iemand ooit zoiets dergelijks gezien? Niet persé voor het vermogen of ultieme sportsbike... maar meer "omdat het eventueel misschien zou kunnen"
Problemen genoeg natuurlijk:
1, keerringen
2, timing
3, mengsel
4, and then some...
 
Had je deze recentelijk niet al geplaatst? Toen reageerde er nog iemand dat het heiligschennis was om een Walter Wolf te misbruiken :)
Dat was ik en heb die mening nog steeds,geld overigens ook voor de gewone exemplaren,
afblijven met die vieze klauwen.Er zijn er veel te weinig over om ze te verpesten door er
1 of ander gedrocht van te maken. :P
 
Een paar fatsoenlijke velgen en banden doen hem anders alleen maar goed.

1985-Suzuki-RG500-R-Side-730x410.jpg


En alles je dan nog een tikkie verder gaat wordt hij er alleen maar mooier van

Suzuki-RG500-Gamma.jpg


P1150897.jpg
 
Laatst bewerkt:
:Y Met die witte velgen is hij veel mooier!

Maar ben het wel eens met de mening dat je hem beter zo origineel mogelijk kan laten. Waar leg je de grens? En die grens is toch voor iedereen weer anders. Bij mij zou de grens de velgen, betere remmen en eventueel andere voorpoten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon helemaal standaard laten,zoals hij de fabriek verliet.Geen gepruts aan die RG,s.
En als je het dan toch niet kan laten doe het dan wel goed door een Harris of Spondon frame
te gebruiken en echt goed spul in plaats van het jatten van allerlei onderdelen van andere motoren.
 
En inmiddels zijn er 3 RG500's en 3 verschillende GT750's
 
Laatst bewerkt:
Heeft 1 nadeel ,er zitten kleppen in ;)
Of eigenlijk 2,er zit ook zo'n stomme max 180 km teller op :r

dan kun je wel lekker plat op de tank de teller uitrijden
lijkt net of je dan echt hard gaat :P

jammer dat mijn soepele lichaam _O- _O- de zithouding niet vol kan houden anders stond deze bij mij in de garage :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan