Yamaha R6 2012 zeer compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

robster 550

Die hard MF'er
24 jan 2011
340
0
- Andreani nitrit gecoate cartridges, geserviced door EMC37 begin 2016
- Ohlins TTX, geserviced door EMC37 begin 2016
- YEC ECU
- YEC kabelboom
- YEC kelken ( met golfbal effect, made by Zuurbier)
- YEC valblokken
- YEC carterbescherming
- Dynojet quickshifter
- Akrapovic bochten
- Akrapovic carbon demper
- Maxtreme korte demper
- BMC luchtfilter
- AIS removal plates
- Pitlimiter
- Mapswitch
- Gilles Tooling clipons
- Gilles Tooling clipon-buizen (reserve)
- Gilles Tooling voetsteunen
- Domino snelgas
- Brembo RCS 19
- Brembo Z04
- Brembo T-drive
- borgbare remblokpennen
- JVP kuip
- CRC zit
- MRA dubbele bubble scherm
- Samco koelslangen
- carbon hugger
- carbon framebescherming
- carbon carterbescherming
- snelsluit tankdop
- Acerbis overloop opvang
- WP stuurdemper onder de kroonplaat
- EAZY-GRIP tankpad's
- 520 kettinkit
- Starlane Athon
- lithium ion batterij (0,6 kg, 2016 nieuw gekocht)
- en vast nog wel dingen vergeten ...


Ik kocht de motor begin 2015, het was toen een maagdelijk originele circuitmotor met 6000km.
Sindsdien steeds verbeterd met dit als resultaat. De motor werd door mij gebruik als instructeur bij Intertrack en Clubmot. Nooit competitie gereden.
Technisch in topconditie, nooit bespaard op onderhoud (steeds 300V, k&n oliefilter,...)
Begin 2016 bij Ahnendorp afgesteld na het plaatsen van de YEC ECU en kabelboom, gaf 128,5 A- pk, uitdraai heb ik nog.

Meeste spullen komen van een ex Hartellman WK supersport (Lowes-periode) die toen in het team als reserve gebruikt werd, die motor wordt nu gebruikt door mijn vriendin en dus te bezichtigen als bevestiging dat het een ex wssp motor is ( bloknr TH O807)

Alle originele onderdelen die vervangen werden zitten er nog allemaal bij dus extra voetsteunen, clipons, extra cliponbuizen, hendels, reserve circuit kuip,originele uitlaat...
Veel reserve onderdelen om een eventuele crash snel op te lossen.

De kopkuip en crc zit moeten nog herspoten worden na een kleine low-sider laatste trackdag van 2016. Minimale schade maar ik heb het graag net ;)

Liefst in 1 koop maar indien interesse in losse delen kan je een pb sturen met als titel graag het onderdeel dat je wenst, als de motor niet verkocht raakt volgens zijn waarde wordt hij terug volledig origineel gezet en gaan alle aftermarketspullen los in de verkoop.
Snel gerekend kom ik aan een paar duizend Euro aan onderdelen dus gelieve hiermee rekening te houden als je gaat bieden.

Prijs 8500€
Complete set regenwielen + 500€

Motor te bezichtigen in Aalst, België.
Info 0032476640331

PS: Maxtreme knikdemper van op de foto's wordt niet verkocht, motor wordt verkocht met een korte Maxtreme en carbon Akrapovic
 
Laatst bewerkt:
Motor is momenteel gereserveerd dus ik wacht nog even af om de foto's erop te zwieren 😉
 
Reden verkoop is het opstarten van een eigen zaak.

Het frame is voor een mogelijke koper die de motor wil gebruiken in de supersportklasse bij het IRRC en blijkbaar is daar een frame chassisnr nodig bij de technische keuring.
Het frame nu heeft geen nr, niet uitgeslepen of dergelijke maar een blanco geleverd frame.

Stuur anders een mailtje naar robbideroeckapestaartyahoopuntcom en ik stuur al wat foto's door. Als de koper afhaakt plaats ik dit weekend hier foto's
 
Ik snap ook de logica niet, het frame moet een nr hebben maar ze controleren het niet, dus een gestolen motor kan wel gebruikt worden maar een blanco frame niet...??

@ schwantz: bedankt voor de opmerking, heb ze doorgestuurd naar de koper en hij vond het ook raar, hij ging zich nog is goed bevragen bij IRRC
 
Moto is verkocht, er gaan wel wat spullen af dus binnenkort volgt er een lijstje van de losse onderdelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan