koppeling loopt aan in deksel???

Of de oorzaak is vloeibare pakking waar een normale pakking hoort te zitten..

zou heel straf zijn dat ze maar zo'n minieme speling af fabriek zouden hebben. klein beetje speling op het lager van de koppelingskorf en je zou al met TS zijn probleem opgezadelt zitten.

koppeling demonteren en vergelijken met onderdelen lijst/werkplaatshandboek, er zal ergens wel iets niet kloppen.
 
Laatst bewerkt:
zou heel straf zijn dat ze maar zo'n minieme speling af fabriek zouden hebben. klein beetje speling op het lager van de koppelingskorf en je zou al met TS zijn probleem opgezadelt zitten.

koppeling demonteren en vergelijken met onderdelen lijst/werkplaatshandboek, er zal ergens wel iets niet kloppen.

Ik weet door een fuckup van een andere motorzaak dat bij een RSV blok de startoverbrenging vast staat als je het deksel met vloeibaar monteert ipv de normale pakking.

Dat heeft niets te maken met een koppeling, maar het kan dus gewoon wel.
 
Ik ken ook zo'n geval maar standaard minder dan een 1mm tussen de koppeling en deksel dat geloof ik niet.
Ik weet door een fuckup van een andere motorzaak dat bij een RSV blok de startoverbrenging vast staat als je het deksel met vloeibaar monteert ipv de normale pakking.

Dat heeft niets te maken met een koppeling, maar het kan dus gewoon wel.
 
Een krappe tolerantie is nog altijd een tolerantie..

Ik weet niet wat er standaard op hoort te zitten. Maar hou gewoon aan wat je eeuwige werkplaatshandboek zegt.. Als er dan nog problemen zijn ga je verder kijken.

Technisch gezien zou een dikkere pakking dit probleem verhelpen, of dit een probleem is geworden door een ander technisch mankement ( slijtage ) kan ik vanaf hier niet beoordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan