Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dit soort weer kan m'n binnenvoering er wel weer uit, alleen jammer dat et ochtends nog zou koud is haha
Idd. Of vergeet je 's-ochtends de rugventilatie dicht te doen wat je pas op de snelweg merkt of smiddags om ze open te doen wat je ook pas op de snelweg merkt. _O- |( :(
 
Of je bent 's ochtends blij dat je je winterhandschoenen toch maar hebt aan gedaan en 's middags zweet je haast je handschoenen uit.
 
Laatst bewerkt:
Hoop niet iemand van hier, erg triest... -O-

Media Tv - Motorrijder overleden bij eenzijdig ongeval Maasvlakteweg Rotterdam (video) - Rotterdam

Edit: Vreemde plek voor een eenzijdig ongeval. Dacht eerst dat het in de bocht op de fly-over was gebeurd. Op die weg kan flink het gas open getrokken worden, dat ie uit de bocht gevlogen was. Maar het is de weg vanaf de 2e Mvl naar de toerit van de N15. :/
Die bocht kan je naar mijn idee ook redelijk hard doorheen, ik rij er dagelijks vanaf MV2.
Toen ik er gisteren langs kwam was het net gebeurd en op basis van de motorfietsen van z'n maten (hayabusa's - verlengd) kan ik niet anders concluderen dan dat die veelste hard die bocht door is komen zeilen.
 
Dat zou dan best eens kunnen zijn. Mocht het ook een bike met verlengde achterbrug zijn, dan stuurt dat ook minder goed de bocht in dan een normale basis. Wellicht dan ook nog icm het begin van het nieuwe seizoen, maarja, dat is ook maar een aanname.
 
oef het is een beste klap geweest...!!
Er zal wel iets van olie gelegen hebben of iets dergelijks...
Wel heftig...
Groet
Sebas
 
@Sebas of gewoon te hoge snelheid? De meeste eenzijdige ongevallen hebben te maken met "user error" en maar incidenteel met andere oorzaken. Maar we waren er niet mee en speculeren is zinloos.
 
Dat zijn inderdaad geen leuke berichten. Ik heb daar ook een x mijn gas open gedraaid. Die weg nodigt er ook voor uit.

Ik ga niet speculeren. (Bovenstaand is mijn eigen ervaring.) Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die als eerste ter plaatse waren en voor de nabestaanden.
 
Eindig je bij de Heinenoordtunnel :? De toerrit bedoel je?

Edit: Heb geen Facebook, weet nu dus nog niet veel over de rit. Maar denk dat ik er niet bij zal zijn...
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Straks lekker op de motor naar de arbeid. Als het meezit heb ik morgen vrij gekregen, kan ik ook nog ff van het lekkere weer genieten :]
 
Oh, dat wist ik niet. Ga ik er nog maar ff over nadenken dan, eigenlijk is het pas lekker om te rijden als het boven de 20°C is... :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan