Suzuki GSR 600 Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Donderdag maar eens kijken voor het weer, of het nog verbeterd.

Voor de rest hebben we niet zoveel voorkeur. Eventueel voor het slechtweer gebeuren bowlen. Lasergamen valt denk ik wat tegen met een klein groepje.
 
Langzaam aan verbeterd de weer voorspelling wel. Dus inderdaad donderdag nog maar eens kijken.

En dan is bowlen een best goed idee, daar heb je vaak ook totaal pakketen met eten enzo er bij
 
Word al steeds beter weeronline geeft het ondertussen 17 graden voor zondag. Ik welke regio is het eigelijk? Ik kijk voor het weer altijd amsterdam
 
Voel je vrij een route te maken Erwin ;)

Zal ik vanavind me eens verdiepen in eet plekken want ik ben niet zo van blauw bekken voor mn plezier :P


Uhhhh kan wel wat in elkaar prutsen of beetje met de kronkelroute aan de gang. Heb je al een start plek en tijd en een voederplek ?

In de haven van Huizen zijn we 2 jaar terug wezen lunchen en beviel goed. En ook genoeg plek voor de OPC daar want je moet wel mee lunchen je CF.
 
Word al steeds beter weeronline geeft het ondertussen 17 graden voor zondag. Ik welke regio is het eigelijk? Ik kijk voor het weer altijd amsterdam


Wij gaan zaterdag ;)

Route en plek zal wel beetje centraal in het land zijn.

CF, kan jij een lijst met deelnemers en woonplaats maken ? Dan kunnen we proberen het voor iedereen een beetje berijdbaar te maken.
 
Uhhhh kan wel wat in elkaar prutsen of beetje met de kronkelroute aan de gang. Heb je al een start plek en tijd en een voederplek ?

In de haven van Huizen zijn we 2 jaar terug wezen lunchen en beviel goed. En ook genoeg plek voor de OPC daar want je moet wel mee lunchen je CF.

Nope nog niks bedacht omdat t weer. Willen jullie ook avond eten erbij?? Lange ritje maken dan ;)

Denk dat een gezamelijke lunch wel n goed en leuk idee is, haven van huizen was toen gezellig.

Nogmaals, ik ga niet met de voorspelling van 17 graden blauw bekken met een bbq daarna, dan n bbq restaurant in duiken :P


Resume: midden van t land, voor iedereen goed te doen denk ik.
Tijd, lunchtijd (12:30) met eventueel ritje ervoor of erna.
 
Gezien de combi ritje en eten is lunch denk handigste. Het koelt snel af aan het eind van de dag. Bij bijvoorbeeld Dickens in de haven​ is er binnen en buiten een terras en een ruime menu kaart. Dus voor ieder wat wils.

Optie 1, daar lunchen en erna een rit.
Optie 2, ritje en daar tussenstop (kwa tijd misschien wat lastiger voor CF)
Optie 3, na de rit daar eindigen, wordt dan wel optijd starten en zelfde nadeel voor CF.

En natuurlijk ff hopen op goed weer ;)

Bbklooien doen we wel weer een keer bij Barry de BBQ koning.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel me nederig op Erwin. Tijd blijft dan altijd gokken. ;)

Je hebt alle vrijheid dus. En ik denk dat wat betreft de warmte je voor 11:00 ook niet gaat rijden?


:]
 
Rotterdam zullen we maar mijden voor Roel :$

:? Ga toch ook naar Barry... :Y
Dat die havenslaven voor het eerst in 18 jaar een keer kampioen worden hebben ze wel verdient ;)
Ze kunnen voor het eerst tijdens het kampioensfeestje een biertje betalen met euro's, voor het eerst met een smartphone foto's maken en voor het eerst de foto's uploaden op Facebook _O-
full


:+
 
Laatst bewerkt:
Je draagt mooie ideeen aan :P

En waar iedereen vandaan komt, dunno, jij en aanhang uit huizen, roel gjd uit amsterdam,rendier uit hoorn en Allegra uit de buurt van rotterdam :P

Dus euh ja iemand is altijd t bokje :Y



Onder voorbehoud van redelijk weer. Is het een idee om te verzamelen bij de Burgerking bij de Maxis (Diemen, adres volgt)

11.30 verzamelen en rond 12.00 gaan rijden, lunch in Huizen en dan nog een stukje :]

Zal proberen van de week ff route in elkaar te prutsen.
 
Onder voorbehoud van redelijk weer. Is het een idee om te verzamelen bij de Burgerking bij de Maxis (Diemen, adres volgt)

11.30 verzamelen en rond 12.00 gaan rijden, lunch in Huizen en dan nog een stukje :]

Zal proberen van de week ff route in elkaar te prutsen.
*O* :t

En anders word t slap ouwehoeren bij de pannenkoeken :P Top plan, topper! :]
 
Onder voorbehoud van redelijk weer. Is het een idee om te verzamelen bij de Burgerking bij de Maxis (Diemen, adres volgt)

11.30 verzamelen en rond 12.00 gaan rijden, lunch in Huizen en dan nog een stukje :]

Zal proberen van de week ff route in elkaar te prutsen.

*O* Uitslapen... :z komt goed uit, heb late dienst morgen t/m vrijdag :t
Hou er wel rekening mee dat er aanstaand weekend allerlei afsluitingen zijn op de A1 en A9 ;)
Binnendoor vanaf de Zeeburgertunnel is het makkelijkst via Ijburg of Diemen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan