Jerryt's eigenbouw deel 9

(donker)piccie erbij
full
 
Laatst bewerkt:
even een vraagje ~[offtopic]

Gezien Gerard en topic bezoekers allemaal van het ombouwen zijn, Weten/weet wellicht iemand van hier het antwoord op mijn vraag..


Ik ben momenteel bezig om Knipperlichten op mijn ktm 450 EXC te maken.
ik plemp er LED knippers op, Ze zitten er al op zo moet ik het zeggen. Nu ben ik aan het rond kijken naar knipperlichten relais.
En ik zie dat daar nogal verschil in zit.....

HELLUPPPPPP

Welke moet ik hebben..?

Ik zie 2pins 3pins zelfs 5pins..
Als ik zoek op ktm LED knipperlicht relais komt er eigenlijk meteen een relais naar voren met 2pins..

Echter vind ik dat nogal raar, je zou zeggen dat je 3 pins nodig hebt. 1voeding 1knipper links 1knipper rechts..

Weet iemand hier het antwoord op???

Dan zou je mij ermee uit de brand helpen...

@ Gerard:
Sorry dat ik hiermee je topic vervuil. Maar vermoed dat er hier wel iemand zit die antwoord voor me heeft.. Post mag uiteraard daarna wel verweiderd worden ;)
 
Inderdaad topic vervuiling. Dus laten we t kort houden: je kan toch gewoon je bestaande knipper relais eraf halen en kijken wat het is? Of anders langs de dealer en gewoon de juiste halen. Op een relais'je kan t toch geen kapitalen schelen.
 
even een vraagje \[offtopic]

Gezien Gerard en topic bezoekers allemaal van het ombouwen zijn, Weten/weet wellicht iemand van hier het antwoord op mijn vraag..


Ik ben momenteel bezig om Knipperlichten op mijn ktm 450 EXC te maken.
ik plemp er LED knippers op, Ze zitten er al op zo moet ik het zeggen. Nu ben ik aan het rond kijken naar knipperlichten relais.
En ik zie dat daar nogal verschil in zit.....

HELLUPPPPPP

Welke moet ik hebben..?

Ik zie 2pins 3pins zelfs 5pins..
Als ik zoek op ktm LED knipperlicht relais komt er eigenlijk meteen een relais naar voren met 2pins..

Echter vind ik dat nogal raar, je zou zeggen dat je 3 pins nodig hebt. 1voeding 1knipper links 1knipper rechts..

Weet iemand hier het antwoord op???

Dan zou je mij ermee uit de brand helpen...

@ Gerard:
Sorry dat ik hiermee je topic vervuil. Maar vermoed dat er hier wel iemand zit die antwoord voor me heeft.. Post mag uiteraard daarna wel verweiderd worden ;)

Zonder heel diep in te gaan op de techniek. Voor 99% geld dat als je 2 knipperlichten op je dashboard hebt heb je een 2 pins nodig. Heb je slechts één knipperlampje op je dashboard dan heb je een 3 pins nodig. Wanneer je relai standaard meer pins heeft dan heb je meer verschillen.

Als je meer wilt weten mijn vreemde interesse: elektra, draden en kabelbomen
 
Laatst bewerkt:
Ach,een technisch vraagje van een vaste kijker tussendoor moet kunnen,zolang het maar geen pagina vol geëmmer word over elektrische zooi. _O-
 
Misschien hij de meeste wel bekend maar je hebt een zeer intresante site die Pipeburn heet.
Staan prachtige out of the box fietsen op👌
 
Laatst bewerkt:
Zeker leuke site, ga er maar ff voor zitten. :Y
Het is toch prachtig wat mensen allemaal weten te maken van hun geliefde motorfiets. :]
Toch heb ik op de eerste honderd pagina,s maar twee of drie fietsen gezien die helemaal in mijn straatje lagen, maar goed maakt weer wat los bij je he. :X
 
En wanneer je dan alles gezien hebt op Pipeburn kun je jezelf ook nog wel even vermaken op BikeExif. Op laatst genoemde website staat ook Scheffers z'n GTS.

Misschien een brutale vraag, maar wat kost nou zo'n achterbrug eigenlijk?
Verder echt machtig mooi wat jij zo allemaal maakt! :9~ :}
 
Oefffff daar staan wel een paar hele gave fietsen bij. :Y :Y :Y
Ook mooi hoe sommige bouwers er hout in verwerken, in hun fiets.
Echt prachtig idee, idee, idee.
Ga maar weer eens aan de gang. *D
 
Monoblocks zitten er ook op,kleur matched mooi met de vork.Weet nog niet wat voor schijven er op komen,wilde Frixion schijven maar die zie je alweer teveel eigenlijk. :? Maar even sneupen nog.
full
 
Prachtige schijfjes Fred maar gaat niet passen op de Panigale wielen(5 bouten),kut. :(
 
Kun je geen helemaal blinde schijven vinden?
A la carbon moto go look, maar dan gewoon staal?

Ik neem aan dat je toch niet het circuit oid op gaat met de fiets?
 
Wil ze juist zo open mogelijk hebben en het circuit zak die bij mij niet opgaan nee.
 
Braking wave schijfjes? Zijn lekker open en remmen perfect.

pair-of-brake-disc-braking-wave-o330-floating-for-ducati-1199-panigale-panigale-s-s-tricolore.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan