Jerryt's eigenbouw deel 9

Dit is alles wat ik nodig had. :)
full
 
ik hoop dat je die brug en wielen goed hebt verkocht, dat is echt puur goud!
clip ons, waarom denk je dat ik ze nu ook anders heb gemaakt, haha.
ben echt benieuwd naar het resultaat, wordt echt een klapper.
 
Zit wel goed,er is weer goede kennis blij met de brug/wielen en ohlinsschokker. *O*
 
Er zijn grenzen!!!zelfs voor een fries😁
Het begon met Triumph's zo'n 3 cilinder helemaal het einde , en een 1 cilinder soort van supermotard helemaal het einde en waar zijn we nu 2 cil Duc's en opnieuw helemaal het einde maar wat je maakt wordt wel weer mooi dus lees dit maar met een glimlach. :]
 
Het begon met Triumph's zo'n 3 cilinder helemaal het einde , en een 1 cilinder soort van supermotard helemaal het einde en waar zijn we nu 2 cil Duc's en opnieuw helemaal het einde maar wat je maakt wordt wel weer mooi dus lees dit maar met een glimlach. :]

_O- Het is net een vrouw.....
 
Wat ik al zei!!!!😡Er zijn grenzen! _O-

Maar ben wel eens wat impulsief ja,aard van het beestje😁
Vanmiddag de guzzi opgehaalt en weer een zeer gelukkige klant👍Daar doe je het voor.
 
Laatst bewerkt:
_O- Nee hoor,nouja,het is uiteraard mooi meegenomen. :+ (niet allemaal zwart hoor :N )
Het is een totaalpakket kwa creativiteit kwijt kunnen/blije klanten/het sociale aspect en wat centjes er aan over houden om de hobby te sponsoren is uiteraard mooi meegenomen. *O*
 
Bochtensetje aan het maken voor een gsx400 fietsje,deze fiets heeft hier eerder gestaan voor een kleine make over. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Binnenste bochten naar binnen laten vallen om er voor te zorgen dat het voorwiel geen intiem contact krijgt met de uitlaatbochten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan