olie lek dynamo deksel

speed-machine

Rookie
21 nov 2012
16
0
Heey ik had even een vraagje ik ben in het bezit van een suzuki gsxr 600 k7.
Echter een maand terug kwam ik stil te staan doordat de dynamo was stuk gegaan en de spanning regelaar ook.
Dit heb ik toen vervangen echter leek mij de pakking erg dun die tussen de dynamo deksel zat maar toch maar gemonteerd er vanuit gaan dat dit wel goed zou zitten.
Vervolgens de accu doorgemeten deze lade weer mooi op dus een testrit gemaakt.
Toen kwam ik erachter dat er olie op mijn laars zat dus even kijken en de olie kwam eruit bij de pakking langs zeag maar thuis de boel weer uit elkaar gehaald en een andere pakking gehaald deze was wat dikker en hier had ik meer vertrouwen in.
Toen even test draaien er was geen olie meer te zien dus ik dacht dat et klaar was onderweg nog een paar keer gekeken en alles was mooi droog echter nu een 3 weken later en al weer wat km gemaakt en zie ik dat er plotseling weer olie op de dynamo deksel zit.
Ik vraag mij nu echt af hoe dit kan.
Heb alle oude pakking netjes verwijderd licht jes opgeschuurd nieuwe pakking geplaatst boutjes kruislings aangedraaid en toch komt er nu ineens weer olie bij langs.
ik hoor graag van jullie.
m.v.g Hans
 
Bij mijn motor gebeurt dat ook .
Ik heb dit verholpen door de originele pakking
aan beide zijden in te smeren met vloeibare siliconen pakking.

 
Laatst bewerkt:
Ik deed pas het koppelingsdeksel van mijn RSV4 even nalopen en er was gewoon 1 bout los. _O- :X
Voor de rest moet de pakking zonder hulpmiddelen gewoon dicht blijven, mits je netjes werkt en de pasvlakken goed vlak en schoon zijn. :P
 
Laatst bewerkt:
Ja die ik er hellaas niet bij mis dat iemand et hier weet

Vertaald: Ja, maar die heb ik helaas niet. Misschien dat iemand hier dat weet ?




Hier en daar eens een schrijffoutje: No Problem, gebeurd mij ook.
Maar je mag best gewoon Nederlandse woorden gebruiken een klein beetje aan de zinsopbouw denken.

Dyslectie zou een excuus kunnen zijn, maar er zijn genoeg M-Férs die daarmee worstelen en dankzij bv spellingscontrole toch fatsoenlijk leesbare teksten op M-F zetten.
 
Je kan beter een profiel op dumpert ofzo aanmaken denk dat ze daar meer aan zulk soort reacties hebben

Nu alleen nog Dumpert met een hoofdletter en een . aan het eind van de zin. En dan halverwege een , en daarna 'ik'.

Fijn dat je zo reageert op normaal aanspreken en zo snel effectief ermee aan de slag gaat *D :}
 
Laatst bewerkt:
Kan close mensen et is weer opgelost ik heb het rubber waar de kabels van de dynamo doorlopen in de vloeibare pakking gezet en nog geen olie meer gezien nu weer km maken en afwachten:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan