''ohja, die was er ook nog'' - vergeten motorfietsen

Geen idee of ze al zijn geweest, maar.....

Cavia Gran canyon (maar ook de canyon 500/600) ...de voorloper van de multistrada...wil er ooit nog eentje bezitten..

full




CCM R30. Brits merk, blokje van een Suzuki freewind geloof ik. Apart ding.

full
 
Net gespot op het Waterlooplein in Amsterdam:

IMG_6146_zpskkhr2dbm.jpg


IMG_6147_zpsv5dgozxl.jpg


Dit is echt een vergeten exemplaar. Vergeten mee te nemen door de eigenaar, vergeten te onderhouden en ooit eens door de Duitsers vergeten weer mee terug te nemen ergens in 1945. Ben zelfs vergeten om enigzins iets van een merk te spotten.
 
Ik vermoed dat dat ooit een Jincheng Knight of een andere kloon van de Honda Magna 50 is geweest.
 
Paar jaar geleden gespot op de parkeerplaats bij mij werk. Was van een collega. Een Amazonas met een keverblok.

IMG_0367.jpg


IMG_0365.jpg


IMG_0367.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net gespot op het Waterlooplein in Amsterdam:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is echt een vergeten exemplaar. Vergeten mee te nemen door de eigenaar, vergeten te onderhouden en ooit eens door de Duitsers vergeten weer mee terug te nemen ergens in 1945. Ben zelfs vergeten om enigzins iets van een merk te spotten.

En wat is hier zo bijzonder aan? Zulke dingen kan je gewoon op MP kopen als je wil.

https://www.marktplaats.nl/a/motore...ce270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=6 :+
 
Er zijn gewoon geen vergeten motoren. Maakt niet uit welke obscure motor genoemd wordt in dit topic, op één of andere manier rijden er voor iemand toch nog altijd veel rond.

Ik kwam gisteren deze tegen:
[afbeelding]

Dat was ook zo'n "Ohja" moment :)

Eigenlijk kan je alle moto guzzi's buiten de California wel in dit topic plaatsen. Maar een vergeten motor kan ik de Norge niet noemen, die stond nog tot afgelopen winter bij de dealers te koop (alhoewel in een ander kleurenschema)
 
Terug
Bovenaan Onderaan