Yamaha MT-10

Zo, even wat boodschappen gedaan **kuch** geld opgemaakt voor de ex het weer kan afpakken **kuch**

Scorpion linkpijp en een origineel Yamaha akra'tje in het mandje gelegd.

Kunnen we snel weer wat sleutelen :Y


Lekker boodschappen gedaan hoor . :Y

Voor dat je het weet zijn ze er ook nog met je pensioen er vandoor . |(

Volgende week wordt bij mij de hele reutemeteut gemonteerd . :t

Daarna nog op de testbank.
 
Hallo ik ga de haakse proberen . :Y een rechte kan er niet in .zit bedrading van handvatverwarming dus als ik naar links stuur gaat de plug er uit . :(
full
 
Lekker boodschappen gedaan hoor . :Y

Voor dat je het weet zijn ze er ook nog met je pensioen er vandoor . |(

Volgende week wordt bij mij de hele reutemeteut gemonteerd . :t

Daarna nog op de testbank.

Haha precies, ben benieuwd als de spullen gemonteerd zijn,
Heb nu zelf de demper er al onder gezet, klinkt al beter!
komende week komt de linkpijp, dus dan kan die er ook onder! we wachten af!

Testbank moet ik nog even inplannen!
 
Binnenkort mag ik de mijne ook ontvangen. Ik ben nu wat offertes aan het opvragen voor de all-risk verzekering. Ik heb de eerste offerte binnen en was verbaast over de hoogte van de premie. Ik heb de hoogste no-claim en toch krijg ik een premie van 110 euro per maand. Ik vraag me af wat jullie qua premie betalen, zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.

De offerte was van de Europeesche verzekering. Waar zijn jullie verzekerd?

Benieuwd en verheugd naar de MT-10!
 
Wie van jullie heeft er een decat gedaan? Ik ben van plan de kat er tussen uit te halen, rechte pijp tussen te hangen en dan de originele demper zwart te coaten. Ik ben alleen beetje angstig dat met een rechte pijp het geluid wel mooi is maar veels te luid. Iemand?
 
Wie van jullie heeft er een decat gedaan? Ik ben van plan de kat er tussen uit te halen, rechte pijp tussen te hangen en dan de originele demper zwart te coaten. Ik ben alleen beetje angstig dat met een rechte pijp het geluid wel mooi is maar veels te luid. Iemand?

Pagina 23 :+
 
Wie van jullie heeft er een decat gedaan? Ik ben van plan de kat er tussen uit te halen, rechte pijp tussen te hangen en dan de originele demper zwart te coaten. Ik ben alleen beetje angstig dat met een rechte pijp het geluid wel mooi is maar veels te luid. Iemand?

Jup en pagina 24 heb ik een filmpje staan zonder cat! Wel met Akrapovic en die zonde Db killer. En als je op Youtube zoekt op Jerom Gerritsen vind je er ook nog 1 met rijdend geluid!
 
En als Hans van Wijk opschiet weet je binnenkort hoe mijn decat er uitziet en hoort ;o)

Heb nu al wel de Akra erop zitten, en dat is al beter, heb hem wel gehoord met "mijn" config en het is beter dat je dan niet een drukke woonwijk woont en heel vroeg naar je werk moet......
 
Laatst bewerkt:
loud pipes saves lifes, en zo is dan ook wel weer!

(nee geen discussie opstartend over wel of geen open pijpen en of dat wel of niet fatsoenlijk is)
 
loud pipes saves lifes, en zo is dan ook wel weer!

(nee geen discussie opstartend over wel of geen open pijpen en of dat wel of niet fatsoenlijk is)

Ja, alle beetjes helpen wat veiligheid betreft natuurlijk. Los van dat, in de omgeving Amsterdam (waar ik mij bevind) word er wel aardig opgelet wat DBtjes betreft. Ik heb niet zo een zin in WOK meldingen enzo. Daar ben ik eerder angstig voor. Tegelijkertijd wil ik ook die crossplane viercilinder niet de mond snoeren :N
 
Voor diegenen welke toevallig ook een keer in Dld. gaan rijden: Afgelopen week staande gehouden daar en uiteraard een hele discussie mogen aangaan omtrent de originele Akrapovic einddemper waarbij 't gat wat groot was volgens de agent. Daarna werd er een duimstok te voorschijn getoverd welke in de demper gestoken werd en uiteraard was dat ding helemaal "open"..... Dôh, of dat ik dat nog niet wist.

Heb uiteindelijk het keuringsbewijsje er maar bij gepakt om daarmee aan te tonen dat 't ding toch écht gewoon zo bij de motor hoort en toen was 't weer oké......

Ze konden me helaas alleen weer niet laten gaan zonder een verbaal (heb ze een kwartiertje bezig kunnen houden zodat andere gewoon door konden rijden) dus kreeg alsnog een prent van €25,- voor het ontbreken van de rode reflector aan de achterzijde nadat er ook gecontroleerd was op de juiste kleur LED's achter de witte glaasjes van 't achterlicht en de RAW's :( Er werd overigens door de agenten ook gewoon zeer uitgebreid en netjes uitgelegd waarom ze daar allemaal op controleerde dus het was ook gewoon terecht dat ik dat verbaal kreeg.

Money Well Spent.... Er kwamen er in de tijd dat ze met mijn fiets aan het klooien waren genoeg langs welke wél een verbaal hadden kunnen verwachten voor een ontbrekende dB-Killer :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan